Toon posts:

[js] Wereldkaart als navigatie

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit voor een enorm dilemma. Mijn opdrachtgever heeft op http://www.fellowesinternational.com/ een wereldkaart als navigatie gezien en die wil hij ook op zijn site. Nu ben ik het internet aan het afspeuren en kan ik nergens een freeware script vinden. Hebben jullie al eens voor deze kwestie gestaan en een oplossing gevonden? Ik ben zelfs al aan het zoeken geweest naar bedrijfjes in NL die zoiets mogelijk kunnen maken, maar moet ik dan gewoon onder webdesign zoeken, of bij kaartenmakers? Dit is namelijk niet iets wat je zomaar even doet lijkt mij.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Zoek eens op imagemap en rollover.

Verwijderd

Topicstarter
ja oke, dat is dan wel ongeveer de techniek, maar het gaat ook om het hele gebeuren, dus de coördinaten en plaatjes van landjes e.d. Hoewel ik het niet graag zeg, zoek ik meer naar een totaaloplossing gezien een rollover maken voor mij niet het probleem is.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

idd, gewoon een imagemap. Alleen het uitvissen van de juiste coordinaten voor je area's is wel een klusje denk - maar daar zullen vast ook wel weer programma's voor zijn.
Bekijk gewoon de source eens van die site, dan zie je precies hoe het in elkaar steekt ;)

edit: een plaatje van een wereldkaart mag toch ook geen probleem zijn? En ja, een totaaloplossing vragen noemen wij hier een scriptrequest....

[ Voor 22% gewijzigd door crisp op 21-10-2003 12:18 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.