Verwijderd

Topicstarter
Als ik probeer een connectie te maken tussen mijn IBM Thinkpad T20 en de Ipaq kan 'ie geen verbinding krijgen.
Maakt dit gebruik van een ander protocol ofzo?
In Windows XP wordt wel de wireless link herkend en dat werkt ook gewoon.

Nog een andere vraag:
Als je gewoon op je desktop/laptop kijkt bij 'mobile device' kan je ook door de program files en Windows directories van je handheld browsen.
Als je daar iets weggooit uit bv de Win-dir, krijg je dat dan na een harde reset weer terug?

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 11:29

Maartenvs

For Sale

Heb je activesync al geinstalleerd? moet je dan wel op je infrarood "com" poort zetten en niet op usb. Volgens mij kun je nooit syncen zonder activesync (correct me if i'm wrong).

Verder komt na een harde reset (aan knop indrukken en resetten) alles weer in originele staat terug je bent natuurlijk wel alles kwijt wat je zelf ingevoerd hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Maartenvs schreef op 21 October 2003 @ 12:15:
Heb je activesync al geinstalleerd? moet je dan wel op je infrarood "com" poort zetten en niet op usb. Volgens mij kun je nooit syncen zonder activesync (correct me if i'm wrong).
Ik heb Activesync 3.7 geinstalleerd.
Of moet ik ook op die Ipaq nog iets installeren?

Verder komt na een harde reset (aan knop indrukken en resetten) alles weer in originele staat terug je bent natuurlijk wel alles kwijt wat je zelf ingevoerd hebt.
Dus het is onmogelijk om je OS te verkloten?, en je kan gewoon iets weggooien uit die Windows map?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 12:23 ]

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-02 11:29

Maartenvs

For Sale

Als het goed is staat windows in een andere chip dus theoretisch kun je hem altijd resetten. Nu weet ik nix over virussen op de ipaq's en over het vervangen van je ROM maar als het goed is en je geen extreme dingen doet (zoals je OS proberen up te daten wat toch niet kan :P ) moet je hem gewoon kunnen resetten en anders kun je hem met wat geluk altijd met garantie opsturen natuurlijk.

edit:
ik heb hem al een paar keer laten crashen waaronder een keer tijdens opnemen van een college en toen was z'n geheugen op. Ding zat muurvast zelf resetten deed nix dus toen maar harde reset gedaan en alles deed het weer perfecto