Zijn er mensen die de mx700 hebben en met hun linkerhand de muis gebruiken, want ik wil namelijk een optische muis, met meerdere knoppen en draadloos en die bestaan niet voor linkshandige mensen. De mx700 ziet er minder gevormd uit dan de MS muizen reeks. Dus ik vraag me af of er linkshandige mensen zijn die de mx700 gebruiken en hun ervaringen kunnen geven
Verwijderd
Mijn zusje is linkshandig, maar die heeft zichzelf van jongsafaan al aangeleerd met rechts de muis te bedienen. Met links bakt ze ineens niks meer van UT2003, met rechts is ze op ongeveer gelijk niveau als ik ben.
Ik ben ook links en ik uis op mijn werk met rechts, en thuis met links. Maakt voor mij in principe niet uit, ik kan gelukkig met allebei muizen en het scheelt met RSI 
Al zou ik wel graag een linkshandige MX500 of MX700 willen hebben...
Al zou ik wel graag een linkshandige MX500 of MX700 willen hebben...
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 21-10-2003 11:58 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
jammergenoeg zijn die er inderdaad niet want als ze die voor die aantal % van de linkshandige zouden gaan produceren zou het een stuk duurder worden
En toch, terwijl 17% van de mensen linkshandig is wordt er bijzonder weinig aan gedaan om het aan te passen.
Ik bedoel, de markt is er, maar we zijn allemaal geforceerd om het rechtshandig te doen...
Net als met bestek trouwens.
De snijkant zit altijd aan de verkeerde kant
([/rant])
Ik bedoel, de markt is er, maar we zijn allemaal geforceerd om het rechtshandig te doen...
Net als met bestek trouwens.
De snijkant zit altijd aan de verkeerde kant
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nee is echt eenr echtshandige muis, had je trouwens ook wel uit alle reviews op kunnen maken.
Zit echt een curve voor de duim in.
Zit echt een curve voor de duim in.
jammer van die curve. denk dat ik moet overstappen naar mijn rechter hand. ik merk nu dat nu pijn krijg ik mijn linker hand. Ik denk dat dit komt doordat ik linkshandig ben maar met mijn wijsfinger de linker knop gebruik. niet zo slim misschien maar dat komt gewoon dat ik dat gewend bent en een pc gebruik sinds 1986, dus dat is al een redelijke lange tijd dat ik op zo'n manier een muis gebruik.
extra vraagje. Denken jullie dat er echt zo'n verschil tussen de mx700 en de mx900 is dat die hogere prijs rectificeert?
extra vraagje. Denken jullie dat er echt zo'n verschil tussen de mx700 en de mx900 is dat die hogere prijs rectificeert?
[ Voor 5% gewijzigd door Chillmeister op 21-10-2003 12:20 ]
well cool dat je zusje UT2003 speelt. denk dat ik nooit mijn zusje erin zou kunnen interesserenVerwijderd schreef op 21 October 2003 @ 11:56:
Mijn zusje is linkshandig, maar die heeft zichzelf van jongsafaan al aangeleerd met rechts de muis te bedienen. Met links bakt ze ineens niks meer van UT2003, met rechts is ze op ongeveer gelijk niveau als ik ben.
ik ben ook links maar ik muis met rechts. Met links muizen kan ik echt niet. Als je perse optisch wil met links moet je de MX300 of de MX310 nemen, die zijn beide symetrisch en hebben beide de MX sensor. Ik heb hier een MX310 staan en en hij is echt IDEAAL.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Zoals ik zij misschien moet ik gaan denken om te switchen. want ik hierboven net gezegd heb is dat mij muis houding met mijn linker hand misschien niet goed is
heb de mx 700 en gebruik hem rechts en links (zonder knoppen om te draaien)
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Ik ben rechts en muis met links
het vage is dat ik prima kan muizen met rechts maar fps kan dan net weer niet (alleen links)
de mx700 is links te gebruiken maar hij is er niet voor gebouwd
zoals tampie al aangeeft zou ik gaan voor de mx310.
het vage is dat ik prima kan muizen met rechts maar fps kan dan net weer niet (alleen links)
de mx700 is links te gebruiken maar hij is er niet voor gebouwd
zoals tampie al aangeeft zou ik gaan voor de mx310.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
ja dat weten wij nietChillmeister schreef op 21 oktober 2003 @ 13:07:
Zoals ik zij misschien moet ik gaan denken om te switchen. want ik hierboven net gezegd heb is dat mij muis houding met mijn linker hand misschien niet goed is
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
ben naar de winkel geweest en heb alle muizen geprobeerd. het werd toch uiteindelijk de mx700. Hij had alles wat ik zocht. Optisch, draadloos, meerdere knoppen. Hij ligt lekker in mijn rechterhand en wat mij verbaasde, ik kan er ook goed mee werken met mijn linker hand. de muis is misschien ergonomisch voor het rechter hand gevormd maar hij is toch redeljk symmetrisch. De microsoft muizen kon ik niet met mijn linker hand vasthouden.
dus in het kort. Ik ben blij met mijn muisje!
dus in het kort. Ik ben blij met mijn muisje!
Verwijderd
Wat heeft dit met de vraag van de topicstarter te maken?Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 11:56:
Ik ben zelf links en vind de muis niet echt handig..
Pagina: 1