Toon posts:

[Bitstream] Alternatief?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel mss al zegt in mijn woonplaats is of kpn adsl of bitstream (zakelijk dsl) beschikbaar)

Kent iemand goede alternatieven? Ik had bbned willen nemen ipv planet adsl wat ik nu heb. Maar ik kan verder niets echt concreets vinden ronde 50 a 75 euro per maand. Kheb de search al used en goegle ook :)

Mss zijn er meer mensen met dit probleem?

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Als er alleen bitstream leverbaar is zit je met een probleem. 360 euro ex. BTW aansluitkosten, en 120 tot 180 euro per maand ex. BTW voor 512/256 tot 2M/512.

Je zou kunnen overwegen over te stappen op xs4all. Dezelfde snelheden, maar dan met mail- en newsservers die het doen en nog wat vlotter dan planet ook. Maar 2-8Mbit/1Mbit kun je vergeten totdat je ongeveer 250 andere gegadigden weet te vinden.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Verwijderd

Topicstarter
250 anderen? Maakt bbned het dan wel beschikbaar in mijn stad? Dus de gewone adsl lijnen van hun?

Die news en mailserver van xs4all buyt niet die draai ik toch zelf het gaat me om die upload zodat ik meer kan doen. bbned is gewoon een beter prijs/snelheid verhouding ten opzichte van kpn daar ging het me ook om.