Ik heb een probleem met mijn pc maar ik kan er nie achter komen wat het is.
even een klein background verhaaltje..
Zaterdag ging mijn pc zomaar in een keer uit..
daarna starte hij niet meer op dus ik werdt ietwat gefrustreerd en druk de aanknop een aantal keer snel in
.. da vond mun voeding niet leuk en die zei dus poef
.
meteen een nieuwe voeding erin gedaan om te kijken of alles het nog deed.. en ja hij starte op maar toen ik hem uitzette en weer opstarte begon alles 3 seconde te draaien en dan hield het op.. dus kast weer open wat stekkers los gehaald nog een keer geprobeert en hij deed het weer.. afgesloten en nog een keer met alles gerobeert. toen deed hij het in een keer wel.. dit herhaalt zich elke keer. het lijkt wel of de voeding het niet aan kan..
ik ben net voor al dit van een MSI KT4V-L naar een Asus A7N8X-X gegaan zodat ik mijn zalman 7000CU erop kon zetten. en er is ook een Plextor 708a erbij gekomen. waarbij ik een 52x cd speler eruit heb gegooit
Stroom vreters:
3x Papst 8mm 12v
1x Zalman CNPS7000Cu
1x Plextor 16x10x40 CD-RW
1x Plextor 708a
2x Maxtor hdd (40+80)
Verder staat alles op standaart (cpu 1.65v)
Verdere Specs:
Asus A7N8X-X
AMD XP 2500+ (11x166)
2x 256MB PC2700
GF4 TI 4200
Bios versie is 1005 denk ik (zit op het werk)
300W Voeding
Ik kan niet geloven dat dit echt meer als 300 W nodig heeft..
Weet iemand hier een oplossing voor?
ps. die zalman koelt lekker maar de bios geeft 30'C CPU en 25'C MB bij iddle en 40 CPU bij 100% weet iemand wat hier de afwijking van is? (MB is bij boot 17'C
niet echt geloofwaardig dus)
even een klein background verhaaltje..
Zaterdag ging mijn pc zomaar in een keer uit..
daarna starte hij niet meer op dus ik werdt ietwat gefrustreerd en druk de aanknop een aantal keer snel in
meteen een nieuwe voeding erin gedaan om te kijken of alles het nog deed.. en ja hij starte op maar toen ik hem uitzette en weer opstarte begon alles 3 seconde te draaien en dan hield het op.. dus kast weer open wat stekkers los gehaald nog een keer geprobeert en hij deed het weer.. afgesloten en nog een keer met alles gerobeert. toen deed hij het in een keer wel.. dit herhaalt zich elke keer. het lijkt wel of de voeding het niet aan kan..
ik ben net voor al dit van een MSI KT4V-L naar een Asus A7N8X-X gegaan zodat ik mijn zalman 7000CU erop kon zetten. en er is ook een Plextor 708a erbij gekomen. waarbij ik een 52x cd speler eruit heb gegooit
Stroom vreters:
3x Papst 8mm 12v
1x Zalman CNPS7000Cu
1x Plextor 16x10x40 CD-RW
1x Plextor 708a
2x Maxtor hdd (40+80)
Verder staat alles op standaart (cpu 1.65v)
Verdere Specs:
Asus A7N8X-X
AMD XP 2500+ (11x166)
2x 256MB PC2700
GF4 TI 4200
Bios versie is 1005 denk ik (zit op het werk)
300W Voeding
Ik kan niet geloven dat dit echt meer als 300 W nodig heeft..
Weet iemand hier een oplossing voor?
ps. die zalman koelt lekker maar de bios geeft 30'C CPU en 25'C MB bij iddle en 40 CPU bij 100% weet iemand wat hier de afwijking van is? (MB is bij boot 17'C