Nee, ik denk dat de proxy alleen de logs aanpast.
Weet je zeker dat het 2e gedeelte van je kudde verse blokjes krijgt?
Weet je zeker dat het 2e gedeelte van je kudde verse blokjes krijgt?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Yep, ik heb 1 'hoofdproxy'
om 'm zo maar te noemen, die haalt de balen hooi binnen vanuit DNET. Mijn 1e kudde graast van die proxy.
Mijn laptop heeft ook een proxy omdat de 2e kudde op een ander VLAN zit. Als ik die 2e kudde van groen gras voorzie haalt ie dat van mijn laptop proxy en die flusht en fetched weer van mijn hoofdproxy (snappie het nog
)
Mijn laptop heeft ook een proxy omdat de 2e kudde op een ander VLAN zit. Als ik die 2e kudde van groen gras voorzie haalt ie dat van mijn laptop proxy en die flusht en fetched weer van mijn hoofdproxy (snappie het nog
Ik snap het. Het zou moeten werken, alhoewel het volgens mij wel een beetje overkill is.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Het is inderdaad overkill, maar dat komt omdat ik hier 7 PC's heb die op een apart VLAN staan en dus niet bij mijn hoofdproxy PC kunnen komen via IP of wat dan ook. Daarvoor zou een aanpassing gemaakt moeten worden in de switch en dat laat denk ik nog even op zich wachten 
En die proxy is maar wat handig, want ik liet net maar even niet zien dat er ondertussen al bijna 160K klaar staat om AT voor 01-02-2001 te passeren
Dit gaat over een paar daagjes terug naar DNET
En die proxy is maar wat handig, want ik liet net maar even niet zien dat er ondertussen al bijna 160K klaar staat om AT voor 01-02-2001 te passeren
In die lijst staan de unieke nummers van de blokken (die zijn gekraakt) die de proxy heeft binnen gekregen. Aan de hand van deze lijst filtert de proxy alle blokjes die voor een tweede keer er uit.
En af en toe ruimt de proxy deze lijst op. En dat is wat je dan ziet
En af en toe ruimt de proxy deze lijst op. En dat is wat je dan ziet
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
vreemd dat ie dat zou doen, vooral omdat ik geen random kraak. Zou het te maken hebben met wat er in deze thread werd gezegd:
gathering.tweakers.net/showtopic/81772?
gathering.tweakers.net/showtopic/81772?
Pagina: 1