Ik heb op google gezocht en hier effe gekeken.
Begrijp ik nou goed dat als je een acces violation krijgt dat dat aan van alles kan liggen. Ik bedoel, het hoeft dus niet aan mijn code te liggen, kan ook aan het feit liggen dat Xp icm php gebruik.
Dit is de fout die ik krijg:
PHP has encountered an Access Violation at 77F4B2AB
Nadat deze code wordt uitgevoerd:
De berichten die ik wil verwijderen met deze code zijn ook verwijdered maar als ik dan weer terug kom op mail.php krijg ik die fout.
Begrijp ik nou goed dat als je een acces violation krijgt dat dat aan van alles kan liggen. Ik bedoel, het hoeft dus niet aan mijn code te liggen, kan ook aan het feit liggen dat Xp icm php gebruik.
Dit is de fout die ik krijg:
PHP has encountered an Access Violation at 77F4B2AB
Nadat deze code wordt uitgevoerd:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?php session_start(); if(empty($_SESSION['username']) || empty($_SESSION['password'])){ header("Location: index.php"); die(); } else { $open_mail=imap_open("{mail.home.nl:110/pop3}INBOX", $_SESSION['username'], $_SESSION['password']); for($x=0;$x<sizeof($_POST['dmsg']);$x++){ imap_delete($open_mail, $_POST['dmsg'][$x]); } imap_close($open_mail, CL_EXPUNGE); header("Location: mail.php"); die(); } ?> |
De berichten die ik wil verwijderen met deze code zijn ook verwijdered maar als ik dan weer terug kom op mail.php krijg ik die fout.