FF VIII intro movie

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Ok het volgende ik ben dus samen met een maatje van me een beetje een final fantasy freak. We kwam dus op het idee om de intro movies van de serie samen te voegen.

Dit gaat allemaal goed op 1 na, en dat is dus de intro movie van ff8 anders genaamd liberi fatali, die is alleen te krijgen op 320x240 terwijl ik de rest allemaal op 640x480 heb.

Mijn vraag is dus eigenlijk een beetje fout maar welke final fantasy freak op dit forum is in het bezit van dit filmpje want iedere link is gewoon dood op google
kazaa, winmx gnutella levere ook geen hogere res. Dus zit eigenlijk te wachten tot ik hem of ergens tegen kom of dat iemand hem ergens op webspace wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles van FF (nou ja O-)) dus ook de filmpjes...zo alleen geen idee welke resolutie. Knap trouwens dat je alle andere filmpjes op 640*480 hebt aangezien alle filmpjes voor FFX nooit in zo'n hoge resolutie zijn gemaakt :? Zijn ze niet gewoon twee keer geschaald?

oh, ik heb ook z'on vermoeden dat hiernaar vragen niet direct gewenst is. Ik zou het niet direct illegaal willen noemen maar het is wel een grijs gebied.

[edit]
Helaas...de intro is dus een mpeg van 320*224...originele PSX resolutie

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
De originele resolutie van FF8's introfilmpje is inderdaad maar ongeveer 320x240, alle PSX filmpjes gebruiken overigens een resolutie die daar in de buurt zit, dus als je een 640x480 filmpje hebt, is ie sowieso opgeschaald.

Maar goed, in principe is 't mogelijk om de intro van FF8 direct van de PSX CD te rippen (kan met een gratis progje genaamd PSMPlay), en dat om te zetten naar AVI. Je kunt dat dan weer -als het moet- opschalen naar 640x480 en omzetten naar MPEG met bijvoorbeeld TMPGEnc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:11
Mja, ik neem aan dat hier gewoon copyright op zit. Niet echt gewenst dus.

Ik weet het niet 100% zeker, dus als je mij kan laten zien dat het niet zo is kan dit topic gewoon weer open. :)

There is no magic.

Dit topic is gesloten.