Zoals het onderwerp zegt. Ik heb een Dell XPS (of XPR) met een Intel BX440 AGP mobo. Draait nu een PII400 op, maar ik wil eigenlijk een andere proc. VOlgend jaar koop ik een AMD, maar ik wil nu eigenlijk een PIII600 of PIII700 erop gooien (slot 1). Mijn vraag: Kan dit?????
Verwijderd
voor zover IK weet kan een intel Seattle tot en met 450 Mhz (ofwel een multiplier van 4,5)
ik kan het ook helemaal fout hebben...
wat je niet moet vergeten is dat een Intel Seattle nieuw heel erg vreselijk duur was en dat je die volgens mij het beste kan verkopen samen met je p2-400 (ander heb je niks meer aan die p2-400 en dat is ook zonde)
je kan het geheel gewoon verkopen als server. naar mijn ervaring is een Intel Seattle namelijk typisch een bordje wat altijd werkt en waar je op kan vertrouwen
wat je niet moet vergeten is dat een Intel Seattle nieuw heel erg vreselijk duur was en dat je die volgens mij het beste kan verkopen samen met je p2-400 (ander heb je niks meer aan die p2-400 en dat is ook zonde)
je kan het geheel gewoon verkopen als server. naar mijn ervaring is een Intel Seattle namelijk typisch een bordje wat altijd werkt en waar je op kan vertrouwen
Thanx for the info. Heb net nog eens bij intel geneust en je hebt gelijk. Hopger dan een PII450 kan ik niet gaan : ( Het mobo is om precies the zijn: Intel SE440BX.Op dinsdag 05 december 2000 11:21 schreef texel het volgende:
voor zover IK weet kan een intel Seattle tot en met 450 Mhz (ofwel een multiplier van 4,5)
Ach ja, dan blijft ie gewoon lekker als mijn servertje draaien en dan maar een nieuwe kopen... Nu is het mijn gamebak, maar zelfs met mijn geforce erin kom ik nie echt lekker hoog : (
Anyway, bedankt, nu kan ik weer verder : )