Toon posts:

Samsung 172s TFT probleem....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eej, ik weet niet of het normaal is, maar ik heb een klein probleempje met mijn samsung 172s TFT-Scherm.
Hij doet het perfect, alleen als ik donkergrijs of zwart beeld heb, zie ik het beeld als het ware knipperen, ook lijkt het wel of het op en neer gaat ofzo.

het is niet echt superstorend maar ik wou vragen of dit een normaal verschijnsel is bij tft schermen, of dat ik mischien toch beter garantie kan gaan vragen.

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:31
Heb je al geprobeerd het scherm opnieuw te laten synchroniseren? Vaak zit er een auto-set-knopje of menu-item ergens. Kijk als dat niet helpt eens naar de brightness-/contrastwaarden.

Verwijderd

Topicstarter
helpt niet :'(

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 22:26 ]

• -NJ-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
lijkt me niet goed als het beeld knippert

ik heb zelf een 152T van samsung die gewoon een stabiel beeld geeft bij een donkere achtergrond (zoals het hoort)

zou gewoon voor de garantie gaan, anders blijft het je storen

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb een 151S, beeld knippert soms bij (te) lage resolutie icm. grijs/zwart danwel streepjes beeld, dus 640x480@60HZ ofzo.

Is het alleen in games, dan zou ik je drivers nog eens updaten/nakijken: bij mij deed RTCW(veel donkere beelden) wat vaag in het begin, na driverupdate probleem verholpen.
Pagina: 1