[Abo] Fout bij afsluiten abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-03 20:34
Ik probeerde zojuist een 12 maanden Extra T.Net abonnement aan te vragen. Echter dit werd beantwoord met:
Abonnement bestellen

- Er is een fout opgetreden bij het aanroepen van de betalingspagina bij
de payment service. De bestelling kan helaas niet voltooid worden.
Is er iemand die verheldering kan brengen? :)

[ Voor 11% gewijzigd door TRON op 21-10-2003 09:23 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Waarschijnlijk een foutje bij Triple Deal. Eventueel over een uurtje nog eens proberen? :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zie drie (verwachtte?) betalingen "in behandeling" staan van jou, waarvan ik een error krijg bij het opvragen van de status (terwijl ik andere betalingen wel gewoon kan opvragen) dus er lijkt iets mis te gaan aan de kant van Triple Deal. :?

Zo te zien is er nog iemand met hetzelfde probleem, ik kan hier verder weinig mee, maar zal Femme eens aan z'n mouw trekken. Kan je ondertussen misschien iets meer vertellen over hoe/waar/wat er gebeurt voor het mis gaat? Welke betalingsmethode had je gekozen of was je daar nog niet? Etc.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:17

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Blijkbaar was er op het moment van het plaatsen van de bestelling geen communicatie mogelijk met Triple Deal. Er waren deze ochtend tussen 8:35 en 9:04 vijf bestellingen met een mislukte betaling bij Triple Deal. Een bestelling op 12:19 kon wel succesvol uitgevoerd worden. Ik zou het dus gewoon nog eens proberen.

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-03 15:51

[Jules]

Confusion in confusion

Die andere zou wel eens van mij kunnen zijn...
Overigens wel jammer dat vanaf de statuspagina van de bestelling niet de betaling af kan maken... of heb ik gewoon niet goed gekeken?
iig... nog effe proberen

update!

Het is gelukt nu :)
Bestelnummer 578 & 579 kunnen geannuleerd worden wat mij betreft... of verdwijnen die vanzelf door het afvoerputje?

[ Voor 27% gewijzigd door [Jules] op 21-10-2003 17:32 ]

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

• TRON
Okay tx, ik heb nu wel 3 orderbevestigingen binnen. Dus ik ga er vanuit dat het wel goedkomt :+

-edit-
Moet ik nou nogmaals een order plaatsen dan? Ik heb nl nog niet kunnen selecteren hoe ik wil gaan betalen. Het betreft hier #s 580, 581 en 582

[ Voor 45% gewijzigd door TRON op 21-10-2003 22:37 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• TRON
^^ subtiele doch dringende kick.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:17

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je moet een nieuwe bestellingen plaatsen en die betalen als de bestelling succesvol verloopt.

• TRON
Tx m8.

Pagina: 1