ik wil dus bij het commentaar steeds een andere site in een frame genaamd main krijgen. ik snap dat dit niet in asp kan met redirect omdat dit server site is en deze dus niet naar een frame toe kan. met javascript heb ik niet aan de praat gekregen omdat de site die hieronder staat in een ander frame door moet blijven draaien en na een aantal seconden weer een site naar main moet sturen. javascript wordt aan het einde van het laden van mijn asp site uitgevoerd op de client en dan worden de sites heel snel achter elkaar geladen waardoor ik alleen de laatste doorverwijzing zie. met een form werkt ook niet dan opent ie meteen en daarna gebeurd er niks meer met de onderstaande site.
heeft iemand de gouden tip?
waitobj is een klok systeem dat de klok uitleest en dat blijft doen en daarna verder gaat met het programme. voor mij dus weer een nieuwe site in het main frame zetten.
hier de code om een nog duidelijker beeld te geven van mn doel:
heeft iemand de gouden tip?
waitobj is een klok systeem dat de klok uitleest en dat blijft doen en daarna verder gaat met het programme. voor mij dus weer een nieuwe site in het main frame zetten.
hier de code om een nog duidelijker beeld te geven van mn doel:
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
| <% Set WaitObj = Server.CreateObject ("WaitFor.Comp") Response.Buffer = true Response.Flush pcnummer=request.querystring() set rsNewReleases = Server.CreateObject("ADODB.Recordset") rsNewReleases.ActiveConnection = "provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0; Data Source=" & _ Server.MapPath("databasenaam.mdb") rsNewReleases.Source = "SELECT * FROM SCHERM" rsNewReleases.CursorType = 0 rsNewReleases.CursorLocation = 2 rsNewReleases.Open rsNewReleases_numRows = 0 Response.Buffer = true rsNewReleases.Filter="Pcnr='" & pcnummer & "' " %> <html> <head> <title>blablabla</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css" /> <% var="1" do while NOT rsNewReleases.EOF response.write(var) if rsNewReleases.Fields.Item("Tabel").Value = "HH" and rsNewReleases.Fields.Item("Show").Value = "True" then %>HH <!-- open een website in een frame (main) --> <% end if if rsNewReleases.Fields.Item("Tabel").Value = "AGENDA" and rsNewReleases.Fields.Item("Show").Value = "True" then %>agenda <!-- open een website in een frame (main) --> <% end if if rsNewReleases.Fields.Item("Tabel").Value = "BEWONERS" and rsNewReleases.Fields.Item("Show").Value = "True" then %>bewoners <!-- open een website in een frame (main) --> <% end if var=var+1 %><br> <% WaitObj.WaitForSeconds 4 rsNewReleases.movenext loop %> </head> </HTML> |
[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 21-10-2003 09:42 . Reden: code tags toegevoegd ]