Toon posts:

[ASIO2KS] asio drivers voor lowbudget geluidskaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik was op het synthforum wat aan het swerven en kwam een post over asio2ks tegen. Dit zijn asio drivers voor lowbudget geluidskaarten. Ik heb zelf voorlopig even een onboard on ding maar red met deze drivers een latency van 4 ms. Dit is natuurlijk super en wilde het daarom even delen. Je kunt ze downloaden op

www.asio2ks.de

Je heb hier wel een U/P nodig maar met een beetje zoek werk vind je die wel. Ook is er een hack, met google, te vinden voor het beep geluid die je om de 2 minuten te horen die krijgt bij deze beta versie.

Verwijderd

Ja ik kan deze drivers ook,heb ze zelf een paar maanden geleden eens geprobeerd maar vond dat vervelende pieptoontje een beetje irritant maar ik haalde inderdaad 2ms latency met mijn Terratec 24/96(normaal 4 ms).
Op mijn geluid onboard van mijn Asus PT533-C heb ik het niet geprobeerd maar ook daar kan je volgens de site een latency van 2ms halen.
Ik heb trouwens niet getest wanneer het geluid begint te kraken als ik bv Cubase SX belast,normaal haal ik zo,n 90% voordat het geluid begint te kraken.

Verwijderd

Topicstarter
Er is een manier om die piep er uit te halen maar volgens mij mag ik niet posten hoe je dat doet. Tik maar in google in asio2ks hacks. FF goed zoeken en en rammen met dat die driver :)