Welke cd'tjes voor audio ??

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-08 14:34
Ik ben redelijk nieuw op gebied van branden... Na veel gesukkel en geklooit wil (lag aan rotte recorder Mitsumi 4801 TE) het branden nu eindelijk lukken. Ik brand iets van 30 audio cd'tjes gebrand op verschillende cd's: noname, BASF, MMORE blauw, etc.

Nu zag ik gister bij de Fotoklein dat er speciale audio-cd-r's bestaan.

Voordat ik eens een doosje koop:

zijn deze echt beter??!!

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Audio cdŽtjes zijn wel wat beter, die cdŽs pakken bijna alle cd-spelers. More is gewoon KLOTE! BASF is ook eigenlijk niet denderend en voor de rest tja, gewoon effe uitproberen. Ik had vroeger Mitsui unbranded en die waren heel goed (die met zilver/groen onderkant).

Suc6
Greetz,
Myst_

Verwijderd

Philips silver premium.
Nog geen gekloot gehad. Met andere merken had ik nog wel eens dat ie het in de ene stereo wel deed en in de andere niet.

Verwijderd

Bij die speciale audio-CDR's betaal je extra aan de buma-stemra, net zoals vroeger met casette-bandjes.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Voor audio gebruik ik kodak goud met dat infoguard systeem; heb daar toch minder problemen mee dan met philips premium

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 10:23
Ik gebruik gewoon fuji. ",50 op de hccdagen en ze doe het tot nu toe overal. Maar vooral doen ze het op mijn eigen stereomen daar gaat het eigenlijk om.
Audio cdŽs zou ik niet kopen. Zijn zeker veel duurder ofzo? Die zijn meer bedoeld voor de omaŽs die een filips cd copier ding hebben en die denken dat je dan speciale audio cdrŽs nodig hebt. En idd daar zal de buma wel aan verdienen., Je hebt het vast wel gehoord al dat gelul in de media over cdŽs kopieren...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-08 14:34
Zoals ik al zei: de door mij gebrande cd'tjes doen het overal in: in mijn beide cd-roms, in mijn discman, in mijn cd-spelers.

Dus speciale audio-cd's zijn overbodig?

DIT IS MIJN WEBSITE

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12
Ik zweer bij Sony's .. kosten +- 3 piekies.. doen het ALTIJD goed..

HT-addict in spe

Verwijderd

Als je gebrande cdŽtjes het overal goed doen, zou ik geen audio cdŽtjes kopen, zonde van je geld. :)

Verwijderd

Ik heb nog met GEEN ENKEL merk moeite gehad. Bij mij doen alle CD's het in alle spelers, m.u.v. de wisselaar in de auto (Kenwood). Maar die heeft zelfs nog moeite met sommige "echte" audio-cd's. Het schijnt dat dat ding een blauwe laser gebruikt, en aangezien alle CDR's blauw bevatten (dat geldt dus voor groen en blauw) is de reflectie te laag. Ik heb laatst Mitsui's gehad, die iets meer goudkleurig waren (aan de onderkant), en die deden het aanmerkelijk beter (als ik niet te hard over een drempel vlieg :) ).

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-08 18:37

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

nou ik gebruik Philips Premium voor data en audio.
en als de cd speler hem niet pakt, ga ik over op goude (Philips ook)

en het werkt perfekt

ff afklopen, je moet wel de juiste progies gebruiken uiteraard: Nero voor alles en fireburner voor .cue

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

ik gebruik mmores die doen het bij mij prima en zijn lekker goedkoop.
princo's en that's write is ook wel goed.

Tja het zijn wel de goedkopere merken maar tja ik moet wel.
HIer in Lichtenvoorde vragen ze F5,75 voor 1 sony. en voor philips premium F6,30 en dat zijn geen speciale audio cd's
wat een oplichters he!
Pagina: 1