Hi,
Zijn er ook tweakers met special PC verzekering, en zo ja ... welke ??
Of hebben ze de inboedel er speicifiek voor omhoog gegooid??
Ik heb namelijk aardig wat aan zut staan, en er zal best nog wel wat bijkomen. Daarnaast vindt ik audio en video apparatuur er ook wel onder vallen.
Zijn hier specifieke verzekeringen voor, en hoe zit het dan?
Ik weet dat je bij de Postbank kan verzekeren. Maar dat is maximaal 10.000,-
Alles wordt dan gedekt (kopje koffie over je mobo -->mobo in vlammen=dekking).
Echter .. hoe zit dat dan met de verzekeringen?? En met name de 'krijgertjes'.
Kan me voorstellen dat ze graag facturen willen zien enzo, maar (met name de in de IT werkzame tweakers)er zullen er heel wat zijn die complete 3Com SuperStacks enzo hebben staan.
Allemaal krjigertjes die voor de zaak geen ruk waard zijn, maar nog best duur zijn om aan te schaffen.
Zo heb ik ook allemaal van dat soort spullen, en ook nog een compleet TokenRing infra liggen (3 PCMCIA,8 MadgePCI, 2 MAU's,16 UTP Baluns en tig meter kabels).
Heeft me nix gekost ... maar hoe verzeker je dit. Het kost best wel wat wil je het opnieuw aanschaffen.
Hoe zjin de tweakers met een eigen huisje/verzekering daarmee omgegaan?
ThX
Koffie
(zorry voor eetje waarig verhaal)
Zijn er ook tweakers met special PC verzekering, en zo ja ... welke ??
Of hebben ze de inboedel er speicifiek voor omhoog gegooid??
Ik heb namelijk aardig wat aan zut staan, en er zal best nog wel wat bijkomen. Daarnaast vindt ik audio en video apparatuur er ook wel onder vallen.
Zijn hier specifieke verzekeringen voor, en hoe zit het dan?
Ik weet dat je bij de Postbank kan verzekeren. Maar dat is maximaal 10.000,-
Alles wordt dan gedekt (kopje koffie over je mobo -->mobo in vlammen=dekking).
Echter .. hoe zit dat dan met de verzekeringen?? En met name de 'krijgertjes'.
Kan me voorstellen dat ze graag facturen willen zien enzo, maar (met name de in de IT werkzame tweakers)er zullen er heel wat zijn die complete 3Com SuperStacks enzo hebben staan.
Allemaal krjigertjes die voor de zaak geen ruk waard zijn, maar nog best duur zijn om aan te schaffen.
Zo heb ik ook allemaal van dat soort spullen, en ook nog een compleet TokenRing infra liggen (3 PCMCIA,8 MadgePCI, 2 MAU's,16 UTP Baluns en tig meter kabels).
Heeft me nix gekost ... maar hoe verzeker je dit. Het kost best wel wat wil je het opnieuw aanschaffen.
Hoe zjin de tweakers met een eigen huisje/verzekering daarmee omgegaan?
ThX
Koffie
(zorry voor eetje waarig verhaal)