Toon posts:

[dvd] sms project dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Aanstaande Zaterdag hou ik mijn 2e SMS Avond in een disco, waar een groot systeem zichtbaar is op een beamer, waar men heen kan SMS-en.
Men kan dus SMS sturen naar een bepaald verkort nummer (zoals 1234), en dan is het vrijwel direct zichtbaar (indien goedgekeurd) op het scherm in die zaal.

Nu ben ik van plan om hierover een SMS DVD Project te maken met bepaalde inhoud. Ik ga deze avond ook diverse delen filmen (het scherm waar sms op staat, de opzet etc). Ook ga ik tussendoor stukken plakken waar uitleg wordt gegeven hoe het systeem in elkaar zit etc...

Het beeld gaat via een TV Kaart van Medion (die van de aldi) , die ondersteund 10000 kb/sec DVD kwaliteit om op te slaan.. ik gebruik DVD MovieFactory 2 voor de DVD te maken.

Nu wil ik al deze MPEG files knippen in stukken en andere delen ertussen zetten ook (zoals beelden van bij mij thuis van het maken ervan).. ook wil ik de disco geluid er natuurlijk uithalen en andere geluid (eventueel gesproken of gewoon sound), want dat is geen geluid!(dus ook audiobewerking)..alles zit alleen in die MPEG (dus geen losse MP3).. heeft iemand hier ook een advies voor? Mayby dat ik het eerst nog moet omzetten ofzo?

Natuurlijk wil ik dit zo proffecioneel mogelijk aanpakken (geen schokkende beelde, goed geluid etc).

Nu verheug ik me hier erg op om dit te maken. Ik vraag me alleen af of mensen nog tips hebben waar ik op moet letten , het is dus een soort van demo dvd die ik aan bepaalde bedrijven kan geven als promotie van mijn sms mogelijkheid....

Verwijderd

Dit is geen SG topic.

Ik twijfel tussen SA of AV .. iene miene mutte ... AV it is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 00:07:
Dit is geen SG topic.

Ik twijfel tussen SA of AV .. iene miene mutte ... AV it is.
offtopic:
Inderdaad je hebt gelijk :) Sorry

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 00:12 ]

Verwijderd

SMSHuis : Wel grappig deze topic, in mij gedachten zo van : Dus op een avond stappen willen ze ook nog eens dat we gaan sms'en/geld spanderen en dus niet meer bezig zijn waarvoor we kwamen, plezier maken op beeld en geluid. Sorry, vind het allemaal wat te ver gaan die commerciele nonsens :) No offence

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 00:17:
SMSHuis : Wel grappig deze topic, in mij gedachten zo van : Dus op een avond stappen willen ze ook nog eens dat we gaan sms'en/geld spanderen en dus niet meer bezig zijn waarvoor we kwamen, plezier maken op beeld en geluid. Sorry, vind het allemaal wat te ver gaan die commerciele nonsens :) No offence
Ik zal je vertellen dat de vorige keer er ongeveer 350 man in de zaal waren waarvan 150 smsjes binnenkwamen. Men vind dit leuk, het is niet de hele avond door, wordt ook gevolgd door Fotos. Het is een soort interactieve dienst met de zaal. Binnenkort kunnen ze zo ook verzoekjes door smsen.

Om het netjes te houden hebben we besloten het maximaal 2x per jaar in dezelfde disco te doen. Anders is het niet leuk meer

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 00:23 ]

Verwijderd

JvS edit
laat die crap dan achterwege :{

[ Voor 83% gewijzigd door JvS op 21-10-2003 19:56 ]

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 14:24
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 12:07:
trieste bedoeling, zeker zaal vol met breezersletten
doe ff normaal man. TS stelt een normale vraag, dan ga je toch zo dom reageren.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 12:07:
trieste bedoeling, zeker zaal vol met breezersletten

maar ik heb geen tips. gewoon digitaal filmen knippen plakken met adobe premier ofzo en dan op dvd burnen

je kunt nog een mooi menutje maken enzo.
??? geen tips en wel wat zeggen ???

Wat erg goed werkt is Avid Dv-express 3.5 (Uitgebreid) of Adobe Premiere (simpeler) Op wat voor medium film je eigenlijk en kun je niet in een ander formaat capturen ?

[ Voor 21% gewijzigd door under-world op 21-10-2003 14:57 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

laten we weer ontopic verder gaan :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Hmm Adobe Premiere.. ik ga het eens proberen :) Thnx
Wat erg goed werkt is Avid Dv-express 3.5 (Uitgebreid) of Adobe Premiere (simpeler) Op wat voor medium film je eigenlijk en kun je niet in een ander formaat capturen ?
Ik film op een gewone camera, kan ook op AVI capturen of op MPEG...
Mpeg lijkt me kleiner op de HD

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 21:45 ]

Verwijderd

sorry van mn flame bait
Pagina: 1