Toon posts:

Stabiel op FSB@145 tot reboot. Daarna foute MP-error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gelockte XP2000+ op een A7V333. Ik heb de FSB verhoogt tot 145MHz en de machine boot normaal en loopt volledig stabiel (=12u BurnIn). Als ik de machine opnieuw opstart krij ik de post-melding dat er een fout bij CPU zit. Hij start alleen op met een FSB<=133. Wat is hier aan de hand?

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Palomino ? dat is denk ik je probleem :) die dingen zijn er nou eenmaal niet voor gemaakt om te oc'en...

www.google.nl

Verwijderd

Topicstarter
CRaZy_MaRK schreef op 20 October 2003 @ 23:45:
Palomino ? dat is denk ik je probleem :) die dingen zijn er nou eenmaal niet voor gemaakt om te oc'en...
Is inderdaad een Palomino. Vaag verhaal. Start op en loopt prima, dus je zou denken dat er wel wat kan. Het locken heeft er niks mee te maken?

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Het locken heeft er inderdaad niks mee te maken geloof ik.. Wat bij mij zo'n soortgelijk probleem heeft opgelost (op een A7V266) was het updaten van de BIOS naar een nieuwere versie...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
apen-nootjes schreef op 21 October 2003 @ 08:48:
Het locken heeft er inderdaad niks mee te maken geloof ik.. Wat bij mij zo'n soortgelijk probleem heeft opgelost (op een A7V266) was het updaten van de BIOS naar een nieuwere versie...
Bios heeft al versie 1018, en da's de laatste. Is volgens mij wel een beta, dus daar kan het misschien wel aan liggen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 11:01:
[...]

Bios heeft al versie 1018, en da's de laatste. Is volgens mij wel een beta, dus daar kan het misschien wel aan liggen
Iemand nog iedeeen?

Verwijderd

terug naar oudere ouder versie die niet beta is..
Pagina: 1