[trillian pro 2] Rare iconen bij contactpersonen

Pagina: 1
Acties:

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-09 11:41

Res-q

Redder in nood?

Topicstarter
Sinds korte tijd ben ik gebruiker van Trillian Pro 2, de public release, dit tot grote tevredenheid.

Vanavond was ik op zoek naar een skin die bij mijn Windows XP-thema (Theme XP) past. Deze heb ik niet kunnen vinden, en ben toen weer over gegaan op de standaard skin, Whistler.

Echter, nu heb ik voor de contactpersonen allemaal vreemde iconen staan, zoals te zien op onderstaand screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jasperboere/trillian_sneak.png

Nu heb ik het volgende geprobeerd:
  • Trillian verwijderd via het configuratiescherm en opnieuw geïnstalleerd
  • Trillian verwijderd via de uninstall in het start menu en opnieuw geïnstalleerd
  • Trillian 'hard' verwijderd, de directory verwijderd met shift-delete
  • De whistler skin directory bij een vriend in laten pakken, en deze op mijn computer over de oude skin directory heen gezet
Dit heeft tot nu toe nog niet tot een oplossing geleid. Weet iemand hoe ik de normale icoontjes weer terug krijg?

en zo is het voorspeld!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-09 21:48

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik denk dat ik je bedoeling mis, maar dat zìjn toch de normale icoontjes van trillian :? Ik ken ze niet anders :)

edit:
Ik snap het denk ik al, normaal zouden het andere icoontjes worden wanneer je van skin zou veranderen

[ Voor 34% gewijzigd door SmartDoDo op 20-10-2003 23:44 ]

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Topicstarter
SmartDoDo schreef op 20 October 2003 @ 23:42:
Ik denk dat ik je bedoeling mis, maar dat zìjn toch de normale icoontjes van trillian :? Ik ken ze niet anders :)
Ik had oorspronkelijk de 'oude' (:?) icoontjes, dus een rondje bij een online peroon etc, en een soort envelopje ervoor bij een afwezig persoon. Deze icoontjes waren bij elke verbinding hetzelfde, alleen hadden ze een adere kleur: ICQ groen en MSN blauw.

Edit:
SmartDoDo schreef op 20 October 2003 @ 23:44:
[...]

edit:
Ik snap het denk ik al, normaal zouden het andere icoontjes worden wanneer je van skin zou veranderen
Nee, dit bedoel ik niet, ik had dus standaard de rondjes en rondjes met envelop, en nadat ik met skins heb lopen spelen heb ik nu deze. Ik zou graag de oorspronkelijke terug willen.

[ Voor 34% gewijzigd door Res-q op 20-10-2003 23:47 ]

en zo is het voorspeld!

• NH298
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-07 19:39
idd zijn redelijk normale iconen voor trillian, ze kunnen trouwens wel per skin anders zijn ;)

System specs

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Topicstarter
Ik heb even op internet gezocht, en een plaatje gevonden van wat ik bedoel.

Afbeeldingslocatie: http://g.bolos.home.att.net/CommPort/images/trillss.gif

Hier zie je een klein stukje van de contact list, het contactpersoon Douglas (onder offline contacts) heeft een icoon zoals ik bedoel. De overige contactpersonen zijn meta-contacts, en hier niet van toepassing. Onderaan, boven 'Connected' staan de iconen van de media (meervoud van medium?), deze had ik ook eerst zoals op bovenstaand plaatje, maar staan nu op de manier als in de topicstart. Ik vermoed dat als ik deze terug heb, ik ook de contactpersonen goed heb.

[ Voor 20% gewijzigd door Res-q op 21-10-2003 00:03 . Reden: toch maar niet... ]

en zo is het voorspeld!

• DanceTrend
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 14:34

DanceTrend

w0ei

Ehm doe je dat niet bij:

Preferences > Skins > Avanced

En dan daar ff kijken?

Probeer anders eens een andere skin te installen (speciaal voor Pro2 zijn te vinden op t forum @ www.trillian.cc) en dan kijken of t lukt..

[edit]
Dit topic dus:
http://www.trillian.cc/fo...9ef3e6d335&threadid=39850

[ Voor 23% gewijzigd door DanceTrend op 21-10-2003 00:06 ]

• NH298
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-07 19:39
even kijken in --> ......\Trillian\skins\Whistler\icons daar staan de bmp-jes van de iconen, staan bij mij gewoon de rondjes

[ Voor 4% gewijzigd door NH298 op 21-10-2003 00:06 ]

System specs

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Topicstarter
DanceTrend schreef op 21 October 2003 @ 00:04:
Ehm doe je dat niet bij:

Preferences > Skins > Avanced

En dan daar ff kijken?

Probeer anders eens een andere skin te installen (speciaal voor Pro2 zijn te vinden op t forum @ www.trillian.cc) en dan kijken of t lukt..

[edit]
Dit topic dus:
http://www.trillian.cc/fo...9ef3e6d335&threadid=39850
Idd, bij een andere skin past hij deze iconen idd aan, maar ik krijg ze niet terug naar de rondjes en envelopjes... en onder preferences > skins > advanced is dit niet aan te passen.
NH298 schreef op 21 October 2003 @ 00:05:
even kijken in --> ......\Trillian\skins\Whistler\icons daar staan de bmp-jes van de iconen, staan bij mij gewoon de rondjes
Bij mij staan ze er allebei. De iconen die ik nu heb staan in het bestand skins\Whistler\icons\CTact-hover.bmp en CTact-select.bmp, en de iconen die ik wil hebben staan in Iconholder-MenuHover.bmp . Ik zal eens kijken of ik door het klooien met deze bestanden aan de goede iconen kan komen...

edit: gaat niet werken, de bestanden hebben een andere grootte (afmetingen)..

edit2:Nu heb ik ook nog andere aan- en afmeldscherpjes:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jasperboere/trillian_signoff.png
Deze kleuren gelden nu in eens ook voor al mn notificaties, dus ook email etc.
edit: hmm, dit lijkt inmiddels weer een normaal te gaan (de notificaties), de icoontjes zijn nog steeds niet goed...

[ Voor 21% gewijzigd door Res-q op 21-10-2003 00:44 ]

en zo is het voorspeld!

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Maar goed, ik heb er ook last van. Wist niet dat je dit bedoelde.
Gaan we samen zoeken naar een oplossing.

offtopic:
Hoe kom je aan die release dan? ahum kuch

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Het is al opgelost. Het 'icon' mapje van een andere whistler account gekopieerd. Nu zijn de bolletjes weer terug.
Res-q en ik zijn blij :)

• Res-q

Res-q

Redder in nood?

Topicstarter
Heuj, idd het werkt... het lag aan het feit dat we GoT smilies geïnstalleerd hadden. De oplossing is dus als volgt:
  • Trillian installeren
  • De map \skins\whistler kopiëren naar elders
  • Smilies installeren
  • Whistler map weer terugzetten
This will do the trick :)
Denker schreef op 21 October 2003 @ 15:19:
offtopic:
Hoe kom je aan die release dan? ahum kuch
Shhht!!!! O-)

[ Voor 26% gewijzigd door Res-q op 21-10-2003 16:11 ]

en zo is het voorspeld!

Pagina: 1