Toon posts:

[Outlook Express 6] verwijdert mail uit Inbox?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als een kennis van me een bericht in de map 'Postvak IN' leest (althans opent), wordt het - nadat hij even een andere map (bijv. Verzonden Items) opent - automatisch verwijderd. Het is dan ook nergens meer terug te vinden, ook niet in de map 'Verwijderde Items'. Hij werkt met Outlook Express versie 6 en Windows XP Prof NL. Waar kan dit aan liggen?

B.T.W. Ik heb al even gezocht op GoT en hij werkt NIET met McAfee Antivir (wél met Norton AV 2003 NL).

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb zelf hier geen Outlook Express draaien maar in MS Outlook kun je Rules instellen.

Kijk eens of je dat in Outlook Express kunt vinden, daar zou wel eens iets kunnen staan waardoor hij een bericht permanent verwijderd.

Laat even weten of het werkt :)

[ Voor 47% gewijzigd door Mavvie op 21-10-2003 00:32 ]

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Topicstarter
Ahum ... het bleek te liggen aan het feit dat er onder het menu 'Beeld' - 'Huidige weergave' de optie 'Gelezen berichten verbergen' aangevinkt stond. Duzz ... :Z

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 16:35 ]

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 16:35:
Ahum ... het bleek te liggen aan het feit dat er onder het menu 'Beeld' - 'Huidige weergave' de optie 'Gelezen berichten verbergen' aangevinkt stond. Duzz ... :Z
Mm dat kan ook ja ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Mavvie op 21-10-2003 17:54 ]

Twitter | Linkedin