Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Topictitel aangepast, 'Help' erin is alleen maar irritant, bijna iedereen met een topic wil geholpen worden
even een pci kaartje erin schuiven misschien ?
vraagje trouwens, wat flash je erop ? Is dat ala 9700pro ->9800(pro) ??
We willen graag het orgineel er weer in hebben .cyberbetica schreef op 20 October 2003 @ 23:40:
even een pci kaartje erin schuiven misschien ?
Hij had hem gemod naar 9800 pro en dat werkte primma .
Maar toen hij op tweakers las dat het je monitor kan sloopen dacht hij er verstandig aan te doen om hem weer orgineel te maken maar dat ging ff mis dus .
Het is dus de bedoeling dat er weer een 9700 pro bios in komt .
Verwijderd
Als je een PCI kaartje hebt, kun je de computer daarmee opstarten. Steek het naast de radeon in het moederbord, en hang de monitor eraan. Als je beeld krijgt, dan kun je je radeon weer flashen met hetzelfde progje waarmee je dat in het begin al hebt gedaan.
Als het programma je radeon niet meer herkent, dan wordt het moeilijk. Misschien bestaat er dan een programma dat "gewoon een bios in een AGP kaart flashed", een soort Uniflash dus, die gewoon elk bios in elke ondersteunde flashchip neerkzet, zonder naar de kaart te kijken.
Als het programma je radeon niet meer herkent, dan wordt het moeilijk. Misschien bestaat er dan een programma dat "gewoon een bios in een AGP kaart flashed", een soort Uniflash dus, die gewoon elk bios in elke ondersteunde flashchip neerkzet, zonder naar de kaart te kijken.
Oke aangezien ik sinds gisteren in het bezit ben van een ati radeon 9700pro heb ik me daarnet even rotgezocht naar de mod die je uitgevoerd heb.. ik kan hem niet vindenmmxmmx schreef op 20 October 2003 @ 23:46:
[...]
We willen graag het orgineel er weer in hebben .
Hij had hem gemod naar 9800 pro en dat werkte primma .
Maar toen hij op tweakers las dat het je monitor kan sloopen dacht hij er verstandig aan te doen om hem weer orgineel te maken maar dat ging ff mis dus .
Het is dus de bedoeling dat er weer een 9700 pro bios in komt .
Die kennis van mij zecht dat je het moet doen met de bios file die je hier vind http://www.omegacorner.com/ati_bios.htm
[ Voor 5% gewijzigd door mmxmmx op 21-10-2003 00:32 ]
Pagina: 1