[FP] van 20 oktober

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 08:36
Ik heb een pagina waar de modpunten IMHO wat te hoog komen. Ik weet dat het nu wat te vroeg is voor de powermods, maar over een paar dagen ben ik het weer vergeten dus ik zet hem hier al vast neer.

nieuws: Nederland telt 66.000 internetverslaafden

Op deze pagina zijn een heleboel berichten die naar beneden mogen worden gewaardeed. Om "Het zijn er veel meer. Alleen Tweakers.net telt er al zoveel. -grappermakersmode-" met +3 of "Maar ik rook niet -feestneus-" met +4 te beoordelen is IMHO te hoog. Zo zijn er meer.

(Het lijkt mij een houd in de gaten pagina)

[ Voor 8% gewijzigd door alfatrion op 20-10-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

alfatrion schreef op 20 oktober 2003 @ 23:17:
(Het lijkt mij een houd in de gaten pagina)
genoteerd :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
En mag nu alvast wat aandacht hebben van de regulars, ik ben er mee bezig.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfatrion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 08:36
Deze pagina (ook van 20 ocktober)
nieuws: Microsoft voldoet aan deadline EU in antitrustzaak
is wellicht ook de moeite waard voor sommige om naar te kijken. Het voelt mij een beetje aan als voor open source = +4 en voor windows = -1 of 0. (Niet persee op waarheid berust)

Ik hoop in het bijzonder dat iemand Meneer Dik zou willen bevrijden van zijn troll tag die hij volgens mij niet heeft verdient.
Meneer Dik antwoord:
Even tussen de modder klodders door:

Een goed product heeft slechts weinig marketing nodig. Mensen die direct inzien dat het handig is ontdekken het vanzelf wel. Voorbeeld: De paperclip, Linux.

Een minder goed product heeft marketing heel hard nodig om de meer beinvloedbare consument ( = 95% van alle consumenten) te overtuigen dat het stiekem toch beter is, ongeacht de kwaliteit van minder bekende, alternatieve producten. Dit geldt voor besturingssystemen, merk-kleding en voor ultrazacht hagelwit gebleekt pleepapier met mooie patroontjes erop en 35% extra absorptievermogen.

Ok, gooi maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:41
alfatrion schreef op 21 October 2003 @ 15:00:
Deze pagina (ook van 20 ocktober)
nieuws: Microsoft voldoet aan deadline EU in antitrustzaak
is wellicht ook de moeite waard voor sommige om naar te kijken. Het voelt mij een beetje aan als voor open source = +4 en voor windows = -1 of 0. (Niet persee op waarheid berust)

Ik hoop in het bijzonder dat iemand Meneer Dik zou willen bevrijden van zijn troll tag die hij volgens mij niet heeft verdient.
Meneer Dik antwoord:

[...]
done :)

Last.fm
Films!