Weet sinds kort hoe je een iso bestand van een cdrom kunt maken en ik doe dat met het programma MagicISO. Vraag me af wat het programma met de kopieerbeveiling doet, volgens mij maakt het programma gewoon een iso bestand an op je hd, maar als ik het bestand vergelijk met iso bestanden die op filesharing programma's worden aangeboden verschillen ze toch enkele tientallen kb. Moet je de cd eerst kraken of een andere bewerking uitvoeren? Wie heeft hier kaas van gegeten
er zijn iso's met virussen erop... ik vertrouw alleen me eigen ISO's... als er een size mismatch is met een van me eigen, dan weet ik al dat ie of niet werkt of er een virus in zit... Maar wat je ook vergeet is vaak dat de crackers die de ISO sharen er een paar KB aan credits bij doen en een file met een serial... dat kan ook wel een paar KB schelen
Ik zou je opzich wel willen, en ook kunnen helpen, maar voor zover ik weet zijn dit soort dingen niet bestemd om op GoT gepost te worden 
zie ook Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
zie verder Fludizz, hij is me voor met de niet-illegale kanten van dit probleem
overigens krijg je geen werkende kopie als je die iso fikt, daarvoor zul je 1 op 1 moeten kopieren
hiermee zeg ik geloof ik niet teveel, althans dat hoop ik
zie ook Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden
zie verder Fludizz, hij is me voor met de niet-illegale kanten van dit probleem
overigens krijg je geen werkende kopie als je die iso fikt, daarvoor zul je 1 op 1 moeten kopieren
hiermee zeg ik geloof ik niet teveel, althans dat hoop ik
[ Voor 39% gewijzigd door G33rt op 20-10-2003 22:18 ]
Volgens mij is dit nog wel binnen de policy toch? Mischien wel op het randje.. Maar om ontopic te blijven:
Het verschil is te verklaren door:
- Het toevoegen van Info-files door de maker(s) van de iso.
- Een bijgevoegde crack of gehackte exe.
- Het gebruiken van een ander ISO maak programma.
Het verschil is te verklaren door:
- Het toevoegen van Info-files door de maker(s) van de iso.
- Een bijgevoegde crack of gehackte exe.
- Het gebruiken van een ander ISO maak programma.
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
een kopie draaien van een game of andere software is toegestaan onder het mom van een veiligheidskopie. Ook voor een veiligheidskopie heb je een crack nodig, en die veiligheidskopie mag ook in een vorm als een iso bestand op de hd bijvoorbeeld