Toon posts:

[W98] Rechtermuisknop -> Kopiëren naar email*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje, als ik in de windows verkenner met de rechtermuisknop op een bestand klik krijg ik een menu te zien. Daarin zit de optie "kopiëren naar". Als ik daar op klik dan krijg ik een aantal drives te zien.

Op de pc op mijn werk staat in dat lijstje ook "emailontvanger". Als je daarop klikt wordt het betreffende bestand als attachment aan een nieuw emailbericht in Outlook gehangen.

Weet iemand hier hoe ik deze optie kan toevoegen ??

• Foutloos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-07-2025

Foutloos

Hiero dus.

Heb je wel een mailclient geïnstalleerd? Welke versie van Windows gebruik je eigenlijk?

Tja, daar is hij dan...

Verwijderd

Topicstarter
yep, outlook express 6 , en windows 98. Het kan zijn dat die "emailontvanger" er wel ooit heeft tussengestaan, maar dat ik die lang geleden zelf verwijderd heb uit het lijstje.

Maar nu is dus de vraag, hoe krijg ik 'm weer terug ??

Als één van jullie 'm wel in de lijst heeft staan (onder X:\windows\SendTo\ ) dan zou ik graag willen weten waar deze shortcut naar toe linkt !

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

BB-King,

Alsnog welkom op GoT. Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waaraan een topic moet voldoen (deze staan beschreven in de Frequently Asked Questions zoals je die boven aan het forum kan vinden).

De meest belangrijke punten van de FAQ's zijn dat je voordat je een topic opnet zelf eerst het een en ander zoekt, en uitprobeert. Als je er dan toch nog niet uitkomt, en je opent een topic, vergeet dan niet in je topic aan te geven wat je zelf al geprobeerd hebt, en wat er van deze oplossingen niet werkte.

Daarnaast zien we ook graag dat je in je topic start zo veel mogelijk informatie (naast een duidelijke probleemomschrijving uiteraard) opneemt - bijvoorbeeld welke Windows versie draai je, welk mail programma, en dergelijke.

Zie ook:
Windows Operated Systems - Policy
Voordat je een topic opent

Ik wijzig nog even je topic titel zodat hij voldoet aan de daarvoor geldende policy in Windows Operated Systems

Probeer verder de informatie in deze usenet thread nog eens: click

Verwijderd

Topicstarter
Uhm... bedankt voor de tip ! Het werkt idd..... _/-\o_

Enne, ik zal niet meer stout zijn en voortaan ook in de usenet groups zoeken... was ik ff vergeten, via google en GoT search had ik al wel geprobeerd.