Toon posts:

C&C Generals - rare verschijnselen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om te beginnen: ja, ik heb de FAQ gelezen en ja, ik heb search gedaan. Twee adviezen voeren de boventoon: meer geheugen, snellere processor. Mijn P4/800@2,8gHz met 1 gieg aan pc3200 (2x512, dual channel@400mHz) zou moeten voldoen - toch? Hoe zit dat dan? Ook op 800x600 met detail op Medium ervaar ik extreme vertragingen - en zeker niet alleen als er veel units/stof/rook/explosies in beeld zijn. :|

Nog wat gegevens: Catalyst 3.7; WB 120GB 8mb cache; rest in de sig.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Speel je soms online? Dan wordt de speelsnelheid aangepast aan de sloomste speler die deelneemt, dus dan zou het niet zo raar zijn dat het allemaal niet helemaal toppie draait.

En wat voor videokaart heb je? Want je kan wel een monster van een CPU hebben, maar als je een TNT1 hebt kom je nog niet ver. Uit je sig kan ik iig niet opmaken welke videokaart je hebt, je mag sowieso wel wat meer spaties gebruiken in je sig ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
shit sorry - sig under construction ;)

Sapphire Radeon 9500pro

edit: nee ik heb het hier niet over online play

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 23:13 ]

Verwijderd

misschien dat je ergens op de achtergrond een programma hebt draaien dat veel cpu in neemt?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:31

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 08:49:
misschien dat je ergens op de achtergrond een programma hebt draaien dat veel cpu in neemt?
I'm with him ;) Verder zat ik er ook aan te denken, om even je schijf te-defragmenteren. Een vriend van me had ook zo'n probleem, bleek dat de harde schijf te rommelig was en hij dus meer bezig was met laden, dan met berekenen van het spel. Zou het iig even proberen. :w

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de tips. Ik ga het proberen. Defraggen moest ik toch eigenlijk al doen ;) Hopelijk helpt het want ik wil heel erg graag die GLA uit dat dorp bij die kloof vegen ondanks de scud-regen waar ze me de hele tijd op trakteren.
Pagina: 1