Ik zit met een probleem. Ik heb een database die ingericht moet worden. Hierin komen artikelen die weer opgedeeld zijn in categorien. Bijvoorbeeld, stofzuigers, schrobmachines en tapijtreinigers. Daaronder zitten dan dus de verschillende stofzuigers, schrobmachines en tapijtreinigers, met bijbehorende info. Bijvoorbeeld, de maten, stofzak inhoud, lengte van de slang, etc, maar dit is bij de verschillende categorieën verschillend. De stofzuiger zak komt bijvoorbeeld bij de tapijtreiniger niet voor.
Nu kan ik gewoon al deze velden in een tabel zetten, en dan de velden weergeven die daarop van toepassing zijn, maar volgens mij kan het wel efficienter / netter.
Ik ben nog nit zo lang bezig met PHP / MySQL dus vandaar mij vraag en ik hoop dat ik deze duidelijk geformuleerd heb. Bij voorbaat dank
Nu kan ik gewoon al deze velden in een tabel zetten, en dan de velden weergeven die daarop van toepassing zijn, maar volgens mij kan het wel efficienter / netter.
Ik ben nog nit zo lang bezig met PHP / MySQL dus vandaar mij vraag en ik hoop dat ik deze duidelijk geformuleerd heb. Bij voorbaat dank