Toon posts:

PST Bestanden Outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik op mijn stand-alone pc Office 2003 Professional. Op mijn laptop draai ik Office 2000. Nu zou ik graag mijn mail willen synchroniseren met Outlook 2003. Nu krijg ik daar problemen mee, want Outlook 2000 zegt dat de PST bestanden niet compatible zijn met de huidige versie.

Ik heb al een share gemaakt op mijn normale pc waarop Outlook 2003's PST bestanden staan, en deze met een netwerkverbinding gekoppeld aan mijn laptop.

Kan iemand mij helpen met dit probleem?

Met vriendelijke groet, Maarten

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:11
Ik denk gewoon dat die PST files van Office 2K3 niet compatible zijn met 2K :) Wellicht moet je je normale PC ook upgraden? :? (Als je persé 2K3 wilt gebruiken)

[ Voor 5% gewijzigd door Billie op 20-10-2003 21:05 ]

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik vrees dat dit moeilijk wordt en dat je dit eigenlijk alleen met een Exchange server voor elkaar krijgt. Sowiso werkt dat sharen en syncronizen al niet super, maar zoals je zelf al aangeeft zit er volgens mij wel verschil in die 2 versies PST files.
Probeer het gewoon eens uit (backuppen!)

Wees consequent, maar niet altijd

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
idd de pst files van outlook 2003 zijn anders als die van 2000, die van 2003 mogen heeeel groot worden (meerdere gigabytes) terwijl die van 2000 tot 2gb beperkt zijn

maar goed je kan de file natuurlijk exporteren naar een 2000 pst file (die keuze heb je in outlook2003 namelijk)

A wise man's life is based around fuck you

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

kan je in outlook 2k3 niet gewoon een .PST file Importeren??? dan zou hij onmiddelijk moeten herkennen dat dit een oudere versie is, en deze dan leegzuigen en in zijn eigenste pst 2k3 bestand zetten ;?

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:11
bogy schreef op 20 oktober 2003 @ 21:39:
kan je in outlook 2k3 niet gewoon een .PST file Importeren??? dan zou hij onmiddelijk moeten herkennen dat dit een oudere versie is, en deze dan leegzuigen en in zijn eigenste pst 2k3 bestand zetten ;?
Volgens mij wilt hij juist andersom :P :*

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb het dus wel meerdere keren geprobeerd, maar ik kom niet voorbij die foutmelding. Backuppen heb ik al gedaan. Ik kan trouwens niet terug vinden dat ik de 2003 PST bestanden kan converteren naar 2000PST bestanden, maar ik zal de help :'( maar eens raadplegen van Office 2003.

Anders ga ik mijn laptop maar upgraden naar Office 2003 ben ik van al dat gezeur af :)
Pagina: 1