Hoi,
Ik heb een MSSQL database en gebruik PHP
Even voorop, ik ben totale n00b met MSSQL, ken alleen PHP & MySQL echt goed, maarja SQL is SQL.
Nu moet ik helaas noodgedwongen gebruik maken van MSSQL, roeien met de riemen die je hebt.
In iedergeval, ik wil een query uitvoeren en dat gaat niet.
Nu ik toch een vraag aan het stellen ben.
Ik had ASP.net enterprise manager gedownload en wilde via deze manage tool even deze queries handmatig invoeren, verder gebruikt de site namelijk alleen UPDATE en SELECT, dus de INSERT is dan niet meer nodig, maar die geeft een error
Ik heb al meerdere versies gedownload, iemand een idee?
Bedankt!
Ik heb een MSSQL database en gebruik PHP
Even voorop, ik ben totale n00b met MSSQL, ken alleen PHP & MySQL echt goed, maarja SQL is SQL.
Nu moet ik helaas noodgedwongen gebruik maken van MSSQL, roeien met de riemen die je hebt.
In iedergeval, ik wil een query uitvoeren en dat gaat niet.
En ik krijg als errorINSERT INTO webdata SET ID = '4', parentID = '0', titel = 'test', tekst = 'test', foto_boven = '', foto_onder = '', foto_links = '', foto_rechts = '', subparent = ''"
De fout zit hem dus rond SET, ik heb echt al van alles geprobeerd, extended insert, complete inserts, maar gaven allemaal een error, ik kom er dus echt niet uit.message: Incorrect syntax near the keyword 'SET'. (severity 15)
Nu ik toch een vraag aan het stellen ben.
Ik had ASP.net enterprise manager gedownload en wilde via deze manage tool even deze queries handmatig invoeren, verder gebruikt de site namelijk alleen UPDATE en SELECT, dus de INSERT is dan niet meer nodig, maar die geeft een error
Ik heb zelf helemaal niets met die code gedaan, gedownload en ge-upload..Description: An error occurred during the compilation of a resource required to service this request. Please review the following specific error details and modify your source code appropriately.
Compiler Error Message: BC30451: Name 'AppInterface' is not declared.
Source Error:
Line 8: <tr><td align="center" valign="top">
Line 9:
Line 10: <% AppInterface.DrawWindowHeader ("Connect to Server", "javascript:window.close();", "350") %>
Line 11:
Line 12: <form runat="server">
Ik heb al meerdere versies gedownload, iemand een idee?
Bedankt!