[Zero Hour] online gamen lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Niles
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-01 23:09
Sinds een paar dagen heb ik C&C Generals: Zero Hour. Meteen wat online games gedaan en het werkte perfect. Toen dachten een maat van mij en ik eens tegen elkaar te willen gaan gamen dus hij ook Zero Hour gekocht en geinstalled. Toen wilde we tegen elkaar gaan gamen telkens als we dan een game beginnen krijgen we "Can't connect to other player(s)". Eerst al virusscanner/firewall uitgezet van hem, daarna mijn router firewall uitgezet. Nog steeds niets. We hebben zelfde probleem al eens gehad met apache dat we beide niet op elkaars website konden komen maar andere wel, want we kunnen beide wel in andere games starten maar niet met elkaar? Wat zou het probleem kunnen zijn?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

Godjira

To infinity and beyond!

Windows XP firewall misschien?

Profile

• Niles
nee die staat nu uit

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Kunnen jullie elkaar wel gewoon pingen en tracen in de command prompt?

Profile

• Niles
nee dat werkt niet krijg ik een time-out bij de opdracht

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Niles schreef op 20 oktober 2003 @ 20:49:
nee dat werkt niet krijg ik een time-out bij de opdracht
Al geprobeerd bij beiden de firewalls te deinstalleren? Kijken wat er dan gebeurd. Ook deactiveren wil soms niet genoeg zijn, zeker bij Norton Personal Firewall.

[ Voor 6% gewijzigd door Godjira op 20-10-2003 20:53 ]

Profile

• Niles
ik heb hardwarematige firewall, en hij had toen met apache (zelfde soort probleem) nog _geen_ firewall en werkte het ook niet en dus gaat hij het nou niet nog uninstallen....

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Niles schreef op 20 oktober 2003 @ 20:55:
ik heb hardwarematige firewall, en hij had toen met apache (zelfde soort probleem) nog _geen_ firewall en werkte het ook niet en dus gaat hij het nou niet nog uninstallen....
Ok. Tja, het kan zoveel zijn. Het elkaar niet kunnen pingen zegt al heel wat in ieder geval. Ga eens na of jullie wel goede verbinding hebben op een gewone bestaande Zero Hour server en kijk of jullie met elkaar een goede ping hebben.

Denk toch echt dat het probleem bij je firewall ligt. Probeer op je firewall de poort voor Zero Hour eens open te zetten en kijk wat er dan gebeurd.

[ Voor 13% gewijzigd door Godjira op 20-10-2003 20:57 ]

Profile

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik speel het met een maat van me dan gewoon over VPN: werkt perfect. :)

• Niles
[quote]Godjira schreef op 20 October 2003 @ 20:56:
[...]

Ga eens na of jullie wel goede verbinding hebben op een gewone bestaande Zero Hour server en kijk of jullie met elkaar een goede ping hebben.
quote]

we zitten op een bestaande Zero Hour server, wat dacht jij dan? we hebben het niet over een netwerk ofzo he gewoon over internet

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

[quote]Niles schreef op 20 October 2003 @ 21:03:
Godjira schreef op 20 October 2003 @ 20:56:
[...]

Ga eens na of jullie wel goede verbinding hebben op een gewone bestaande Zero Hour server en kijk of jullie met elkaar een goede ping hebben.
quote]

we zitten op een bestaande Zero Hour server, wat dacht jij dan? we hebben het niet over een netwerk ofzo he gewoon over internet
Sorry hoor, verkeerd begrepen. Maar goed, kan je wel zonder dat hij meespeelt connectie krijgen met een gewone Zero Hour server? Zo niet, dan is het toch echt je firewall en ligt het waarschijnlijk toch aan een dichte poort.

Profile

• Niles
ja we kunnen wel ieder appart tegen een ander gamen, maar niet tegen elkaar. Dus hij kan tegen de hele wereld gamen ipc, en ik ook, behalve tegen elkaar. das het vreemde? en da was toen ook al met apache. Iedereen kon onze website zien behalve wij van elkaar niet

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Niles schreef op 20 October 2003 @ 21:12:
ja we kunnen wel ieder appart tegen een ander gamen, maar niet tegen elkaar. Dus hij kan tegen de hele wereld gamen ipc, en ik ook, behalve tegen elkaar. das het vreemde? en da was toen ook al met apache. Iedereen kon onze website zien behalve wij van elkaar niet
Dan ligt het toch bij een van jullie, maar wat het dan precies kan zijn weet ik echt niet verder.

Profile

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Dit is echt vreemd, zijn jullie op 1 of andere manier aanelkaar verbonden,...

Wonen jullie in zelfde huis ? of straat ? .....

Heb je dit ook met andere spellen??...

// En niet lullig bedoeld, maar uit je startpost komt het net over op mij dan, dat het om een netwerk connectie, of direct connectie gaat.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hebben jullie toevallig dezelfde kabel ISP en wonen jullie bij elkaar?
Er zijn een tijdje terug aal eerder problemen geweest met P2P verbindingen binnen een netwerksegment met @home of chello...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
heb je de manual gelezen?
als je een firewall of router hebt moet je firewallportoverride uit het options menu gebruiken

in je manual staat precies hoe

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1