Toon posts:

Ontzettend veel e-mail 1 een klap verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zit hier nu achter de pc van mn buurman die een virus heeft gehad W32/Swen.A

Al zn e-mails die hij verstuurd heeft bevatte dit virus en dus krijgt hij van alle postmasters etc e-mails terug dat zn e-mails een virus bevatte. Nu t volgende probleem. Hij heeft ongeveer 3500 e-mails die binnen moeten komen! ik ben ze nu met ongeveer 10 tegelijk aan t deleten (errug gaar) en t komt ook zo enorm langzaam binnen door de trage connectie.

Is er een maniertje om alle e-mails in 1 klap te deleten. want nu loopt ie vast als ie teveel e-mails inbox krijgt (win95 zucht..) zodat je ahw een overzicht krijgt van alle-e-mails onder elkaar want netmail doet het in stappen van 25 en dat schiet gewoon niet op.

Ik heb de search gebruikt en google maar kan niks vinden. Ik vrees dat ik nu gedoemd ben tot alle e-mailjes handmatig te deleten. :X

Ik begrijp trouwens niet hoe die man aan 3500 reply's komt van postmasters over die virusmeldingen...

nouja ik heb er nu 588 verwijderd...

maar als iemand iets weet hootr ik het graag :)

alvast bedankt!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:46

DDX

ff met provider bellen is denk het snelst ?

edit:

of is het toevallig xs4all ?
dan kan je via shell inloggen in via pine alles selecteren

[ Voor 56% gewijzigd door DDX op 20-10-2003 20:29 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
webmail??

Verwijderd

Topicstarter
het is hetnet :( en webmail laat per pagina maar 25 mailtjes zien helaas :(
maar thx voor de hulp :) eens kijken of dat bij zon ook kan met pine anders ga ik ff aan de lijn hangen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 20:33 ]

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:53

Reptile209

- gers -

Iemand met ADSL/Kabel zoeken -> POP3-account instellen -> alles binnensleuren en verwijderen. Dat gaat stukken sneller waarschijnlijk... :)

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Reptile209 schreef op 20 October 2003 @ 20:32:
Iemand met ADSL/Kabel zoeken -> POP3-account instellen -> alles binnensleuren en verwijderen. Dat gaat stukken sneller waarschijnlijk... :)
hey dat kan ik ook doen thx! :) ff virusscanner installen thuis dan is tog maar 15 meter lopen. anders probeer ik t zo maar eens.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 20:35:
hey dat kan ik ook doen thx! :) ff virusscanner installen thuis dan is tog maar 15 meter lopen. anders probeer ik t zo maar eens.
Installeer die virusscanner ook gelijk bij je buurman ;)

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ja, maar wat slimmer is : in outlook een berichtregel aanmaken die alle mailtjes op de server verwijdert ......

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 22:22
wat htol zegt, webmail = handigste

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

ga met www.postvakje.nl inloggen in de mailbox.
alles wat weg moet aanvinken en verwijderen.

Verwijderd

Topicstarter
R-v-R schreef op 20 October 2003 @ 20:37:
ja, maar wat slimmer is : in outlook een berichtregel aanmaken die alle mailtjes op de server verwijdert ......
hoe kun je dat doen? of weet je anders een site waar het op staat? alvast bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
damster schreef op 20 October 2003 @ 20:38:
ga met www.postvakje.nl inloggen in de mailbox.
alles wat weg moet aanvinken en verwijderen.
thx! had nooit zoveel respons verwacht :) jullie zijn the best! =]

• Zondagskindje
  • Laatst online: 20:46

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Misschien helpt Mailwasher . Je bekijkt alles op de server zelf en je kan ook alle mailtjes tegelijk deleten.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mijn moeder heeft ook eens iets dergelijks gehad.Dit ging om 1250 mailtjes, en alles crashde daar ook.Ik ben gewoon met Mailwasher op de server ingelogd (dus zonder de mail te downloaden) en heb alles direct op de server verwijderd.
Poptray doet ook zoiets, en is daar ook erg goed in.

http://www.mailwasher.net
http://poptray.crause.co.za/

Edit: net te laat dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door Fantomas op 20-10-2003 20:43 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

'k Weet niet of zijn mailclient ook mails op de server direct kan verwijderen, maar anders kan je natuurlijk even in de POP3 RFC duiken en even een scriptje in mekaar draaien dat gewoon een hele lijst DELE-commands stuurt. Daarvoor hoef je dan dus niet alle mails te downloaden, dus ook op een trage lijn is het slechts minutenwerk.

Nadeel is dan natuurlijk wel dat je alle mail weg moet gooien, omdat je niet even kunt selecteren op afzender o.i.d. Daarvoor zou je dan dus even met 't TOP-command bezig moeten gaan, dan hoef je iig de bodies niet te dld'en, maar dat kost toch weer flink wat traffic cq tijd.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
http://tucows.hccnet.nl/checkers95_default.html

kijk daar eens, genoeg programma's om alleen de subject te zien, daarna gewoon wissen zonder downloaden

deze is goed en freeware: http://tucows.hccnet.nl/preview/194146.html

[ Voor 21% gewijzigd door Mr.Nobody op 20-10-2003 20:46 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

Topicstarter
thx! omg wat ik nu meemaak heb ik net 800 berichten gedelete loopt uitkijk express vast! start ik t op en voila er staan opeens 4000 nieuwe mails klaar! uhoh. naja ik zal die mailwasher eens proberen.

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:21

AvK

Ready Set Go

Mailwasher werkt waarschijnlijk wel.
Maar als je buurman zo'n trage verbinding heeft hoe kan hij dan zoveel ellende verstuurd hebben en dus ook weer retour krijgen?
Lijkt wel op een aanval alleen op zijn e-mail adres.

Edit: typo

[ Voor 5% gewijzigd door AvK op 20-10-2003 21:03 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Verwijderd

Topicstarter
het is inderdaad vreemd. maar mailwasher werkt goed :) bedankt voor alle hulp!

Verwijderd

Topicstarter
omg er valt niet tegenaan te deleten. volgens mij blijft die outlook maar mailtjes versturen die virussen bevaten waarna postmasters weer reageren door een e-mail te sturen met de melding dat de e-mail een virus bevat, volgens mij is t een grote cirkel die constant maar rond blijft gaan

• Bobje
  • Laatst online: 26-05-2024
Installeer dan die virusscanner bij de buurman :)

Verwijderd

Dit had ik laatst ook, maar dan wat verder van huis ;( Ik heb het opgelost door eerst een virusscanner bij die man te installeren en de zooi van zijn pc te verwijderen. Dan bij mij thuis een mailtje gestuurd naar hetnet. Maar dat was een hele moeilijke complexe vraag, wat ik had.

Vervolgens heb ik het opgelost met mijn ADSL verbinding. Account aanmaken in Outlook, virusscanner op mail aanzetten. Een rule instellen, wat er op dat account binnenkomt direct en permanent verwijderen en een half uurtje later was ik klaar. Na 100en keren op finished klikken omdat ie een virus vond)

Wist ik maar dat er mailwasher was ;(

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 12:24
offtopic:
Hoe groot is die mailbox wel niet dat er zoveel emails in kunnen staan

Verwijderd

Topicstarter
Er blijft maar mail binnekomen en het is steeds hetzelfde :(, volgens mij probeert de server nog e-mails te berzenden die het virus bevatten waardoor je constant auto-reply's krijgt van postmasters. Ik denk dat dat de oorzaak is. Weet iemand hoe je je e-mail kan resetten? of kan hetnet dat doen? echt zeer irriterend probleem :(

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

misschien is het nou handig als je eerst dat virus van z'n pc verwijdert.
en dan dus die mailtjes gaat verwijderen.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46

ATS

scriptje bouwen werkt ook voor het verwijderen: gewoon met telnet inloggen op de pop3 server en commando's dele 1 tot en met dele 3500 laten versturen :-)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

Topicstarter
heb ik gedaan , maar helaas helpt t geen zak ik ga hetnet bellen dat ze die account maares moeten resetten ofzo, er is geen beginnen aan zo helaas :S

Verwijderd

je kan even kijken in het pop protocol, het juiste del commando achterhalen
en telnetten naar de mailserver van hetnet op poort 110 (pop3) en dan de mailtjes verwijderen.

Suc6

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 12:45 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
thx ik ga t proberen :)
Pagina: 1