Ik heb dus voor nop een redundant voeding gekregen. Een van 2 x 250W dus totaal 500
Het is deze : Macase model EPR-2251
Hier effe een pic:

Nu is het zo dat een voeding perfect werkt. de andere gaat ca 0,5 sec aan en dan weer uit dus
.
Nu kan ik wel meten dat er op de voedings lijn van 3,3 volt wel heel effe spanning komt. Op de rest van de lijnen komt niks of niet snel genoeg zodat ik wat meten kan.
Er zitten 2 print plaatjes in
Deze:

En die doet het nog. deze heb ik heel effe over geschroeft in de andere voeding. En die werkt dan ook goed.
En deze print

Hier moet dus het defect op zitten. nu ben ik geen die hard electro freak dus ik kan het probleem niet vinden. er zitten geen zwarte dingetjes ofsow
ook de spannings regelaars niet. Ook heb ik de trafo links boven en rechts boven door gemeten en naar min weten zijn die ook oke. Moet ook wel anders kan de voeding niet heel even opstarten.
Maare ik kom er dus niet uit. Wij samen wel ??
Hoop ut
Het is deze : Macase model EPR-2251
Hier effe een pic:

Nu is het zo dat een voeding perfect werkt. de andere gaat ca 0,5 sec aan en dan weer uit dus
Nu kan ik wel meten dat er op de voedings lijn van 3,3 volt wel heel effe spanning komt. Op de rest van de lijnen komt niks of niet snel genoeg zodat ik wat meten kan.
Er zitten 2 print plaatjes in
Deze:

En die doet het nog. deze heb ik heel effe over geschroeft in de andere voeding. En die werkt dan ook goed.
En deze print

Hier moet dus het defect op zitten. nu ben ik geen die hard electro freak dus ik kan het probleem niet vinden. er zitten geen zwarte dingetjes ofsow
Maare ik kom er dus niet uit. Wij samen wel ??
Hoop ut