Toon posts:

CFTMON.EXE (mist, ben in Polen en heb het nodig)

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op een werkstation hier mist het bestand CTFMON.EXE, het besturingssysteem is NT4 workstation en er draait Office 97 op (dit schijnt belangrijk te zijn).
Ik zou het erg waarderen als iemand van de medetweakers dit bestand beschikbaar zou kunnen stellen aan me aangezien het dusdanige problemen oplevert dat ik hier in Polen op m'n nt4 workstation niet meer kan werken (wel op deze XP bak maar daar heb ik netwerktechnisch weinig aan)
_/-\o_

(ps. version is UK)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 19:48 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

h_e_k,

Hoe vervelend het ook is - je vraagt om een stuk software wat uit een copyrighted programma komt, en dat mag je niet (gedeeltelijk) verspreiden. Overigens heb je het over CTFMON.EXE in combinatie met NT4 en Office97 - ik snap dat niet zo goed want volgens mij zit CTFMON er pas sinds Office 2000 / Windows 2000 in.

Zou je voortaan ook iets meer moeite willen besteden aan je topicstart - bijvoorbeeld door een goede topic titel te kiezen, en dit probleem in het juiste forum te zetten.

Je moet je trouwens afvragen waarom je ctfmon.exe nodig hebt - het is maar zelden nodig :)

Dit topic is gesloten.