Het is altijd zo geweest. Bij Build 2183, bij de nederlandse, bij de engelse, etc.. Ik draai nu windows 2000 final (uit de winkel) Engels. Het probleem is dat ik maar 1 keer een detonator kan installeren.
Als ik die installeer werkt alles perfect, helemaal ok. Maar als ik probeer iets anders te installeren dan die detonator, dan wordt resolutie 640x480x4bits. Als ik dan eigenschappen van beeldscherm doe (rechtklikken op desktop, properties) krijg ik in win2k een blauw scherm met de melding "DRIVER_UNLOADED_WITHOUT_CANCELLING_PENDING_OPERATIONS" in VGA.DLL...
Dit is ook zo als ik m'n huidige driver opnieuw installeer. Gewoon als ik *EEN* andere driver over de huidige installeer is het kotsen.
Dit was in januari vorig jaar al zo, met de eerste keer dat ik windows installeerde. Dat was de vorige install zo (tot vorige week). Nooit last gehad, totdat ik m'n systeem upgrade. Van TNT naar GeForce2MX en van C400 naar C700@870. Maar aangezien ik niet van detonator 3.xx naar 6.47 kon, MOEST ik opnieuw installeren.
Naja, nu netjes opnieuw geinstalleerd. Ik download het tooltje NVmax..
. Effe klooien, ik ram op "delete settings" geeft ie doodleuk de melding dat ik dan de driver opnieuw moet installeren.. Dus ik opnieuw opstarten, en idd, moet nieuwe driver installeren. Na het installeren opnieuw opstarten, en idd.. blauw scherm als ik eigenschappen van beeldscherm doe. AU.
Het heeft geen zin om de kaart te 'uninstallen', want dan komt ie netjes terug, met de drivers en met het probleem.
Een vriend van mij had het ook, maar die update nooit z'n detonators.
Ik heb eigenlijk HELEMAAL geen zin om windows opnieuw te installeren omdat ik NVMax heb geinstalleerd.
BTW: m'n windows is WEL stabiel. Ik had een uptime van 100 dagen vorige install
.
Wie heeft dit probleem nog meer? Ik KAN toch niet de enige zijn?? Even systeem:
Asus P2B
C700 @ 870 (ook op 700, 780 bout het)
384 MB Ram
Hercules GF2 MX
3Com PCI NIC
SB Live Value
Adaptec AHA 2940 (SCSI).
Naja, andere componenten boeien niet echt lijkt me..
Pls, help me luitjes, want de frustratie is veel te groot nu..
Als ik die installeer werkt alles perfect, helemaal ok. Maar als ik probeer iets anders te installeren dan die detonator, dan wordt resolutie 640x480x4bits. Als ik dan eigenschappen van beeldscherm doe (rechtklikken op desktop, properties) krijg ik in win2k een blauw scherm met de melding "DRIVER_UNLOADED_WITHOUT_CANCELLING_PENDING_OPERATIONS" in VGA.DLL...
Dit is ook zo als ik m'n huidige driver opnieuw installeer. Gewoon als ik *EEN* andere driver over de huidige installeer is het kotsen.
Dit was in januari vorig jaar al zo, met de eerste keer dat ik windows installeerde. Dat was de vorige install zo (tot vorige week). Nooit last gehad, totdat ik m'n systeem upgrade. Van TNT naar GeForce2MX en van C400 naar C700@870. Maar aangezien ik niet van detonator 3.xx naar 6.47 kon, MOEST ik opnieuw installeren.
Naja, nu netjes opnieuw geinstalleerd. Ik download het tooltje NVmax..
Het heeft geen zin om de kaart te 'uninstallen', want dan komt ie netjes terug, met de drivers en met het probleem.
Een vriend van mij had het ook, maar die update nooit z'n detonators.
Ik heb eigenlijk HELEMAAL geen zin om windows opnieuw te installeren omdat ik NVMax heb geinstalleerd.
BTW: m'n windows is WEL stabiel. Ik had een uptime van 100 dagen vorige install
Wie heeft dit probleem nog meer? Ik KAN toch niet de enige zijn?? Even systeem:
Asus P2B
C700 @ 870 (ook op 700, 780 bout het)
384 MB Ram
Hercules GF2 MX
3Com PCI NIC
SB Live Value
Adaptec AHA 2940 (SCSI).
Naja, andere componenten boeien niet echt lijkt me..
Pls, help me luitjes, want de frustratie is veel te groot nu..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP