Ik ben net nieuw hier op 't Forum.. heb een kleine vraag,
Ik heb net een WinTv Go2 kaart gekocht en wil een videorecorder hierop aansluiten. Heeft iemand hier ervaring mee ??
Ik heb één scart uitgang op mijn videorecorder (SONY SE600).
Nu heb ik een kabel (scart -> s-video) van de video naar mijn wintv kaart aangesloten. Start het programma WinTv2000 op en zoek naar het video kanaal, maar kan niets vinden..
Daarna klik op op Suite (kun je kiezen tussen Tuner en Video (s-video), maar dat werkt ook niet als ik op video klik.
Toen maar eens geprobeerd mijn digitale camera aan te sluiten.
Die werkt wel op de s-video aansluiting.
Ik denk dat de output van de videorecorder geen s-video is...
maar wat het dan wel is weet ik ook niet ...
Wie o wie kan mij vertellen hoe ik de video moet aansluiten op mijn Hauppauge WinTV Go2 kaart ??
Ik heb net een WinTv Go2 kaart gekocht en wil een videorecorder hierop aansluiten. Heeft iemand hier ervaring mee ??
Ik heb één scart uitgang op mijn videorecorder (SONY SE600).
Nu heb ik een kabel (scart -> s-video) van de video naar mijn wintv kaart aangesloten. Start het programma WinTv2000 op en zoek naar het video kanaal, maar kan niets vinden..
Daarna klik op op Suite (kun je kiezen tussen Tuner en Video (s-video), maar dat werkt ook niet als ik op video klik.
Toen maar eens geprobeerd mijn digitale camera aan te sluiten.
Die werkt wel op de s-video aansluiting.
Ik denk dat de output van de videorecorder geen s-video is...
maar wat het dan wel is weet ik ook niet ...
Wie o wie kan mij vertellen hoe ik de video moet aansluiten op mijn Hauppauge WinTV Go2 kaart ??