[WC] Radiator aanpassen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Losha
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-10 07:13

Losha

clear my path motherfucker

Topicstarter
heb al wat topics door gespit hierover maar ben nog niet echt wijzer geworden.
probleem spreekt voor zich op het plaatjes...
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/losha/got/rad.jpg
de rad past niet in mijn kast :'(
(uit een mazda 626 trouwens)
de pilaren zijn te lang..als ik ze afzaag krijg ik evengoed nevernooitniet een slang tussen rad en voeding... voeding verplaatsen is ook niet echt een optie
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/losha/got/rad-back.jpg
zelfs als de voeding zo hoog mogelijk in de kast gaat past het niet lekker met slang er straks op +krijg een lelijke achterkant :(

zit dus niks anders op dan de slangaansluiting te "verplaatsen"

optie 1: pilaar afzagen en onder hoek solderen (zie rode gedeelte plaatje 1)
(met gewoon solderen lukt dat niet, zelfs niet soldeerbout op 400graden ...hoe wel ? en wie zou dat voor mij kunnen doen ?)

optie 2: afzagen en andere fitting erop
(ik vindt nergens passende fittingen welke overlopen in slangpilaar ?!)
fitting mag maximaal 26mm zijn tussen bovenkant rad en voeding, pilaar is nu rond 16mm..dus een gasfitting 15mm schroef krijgen we er wel op >:)
alleen vindt ik geen ene die dan een slangpilaar aan de andere kant heeft

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
meet de buitendiameter van die buizen op of ga passen.
verschillende standaard maten zijn 12, 15, 22 en 28 mm

koop vervolgens een 90 graden stukje bij de bouwmarkt voor 30 cent.

solderen doe je met een soldeerbrander (butaan/propaan-gasbrandertje), soldeerringen en soldeervet.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Ga ff bij de loodgieter in de buurt langs , die kunnen je wel helpen denk ik( ben er zelf nl. ook een)

• Losha

Losha

Topicstarter
@rocketkoen opgemeten is ie..staat erbij 16mm..maar ik vindt nergens goed passende MET slangpilaar (staat trouwens allemaal bij optie2)

@woefdram... problematisch is dat die "knik" dan vlak tegen de bovenkant zit...als je daar soldeert, valt niet de hele bovenplaat dan eraf :S
wat vragen "jullie" zoal voor het onder hoek solderen van die 2 buizen ? (als ikm zelf afzaak onder hoek en alleen gesoldeerd hoeft te worden dus)

[edit]wie o wie weet of het wel met een 400graden solderstation te doen zou zijn..
zo ja..wat voor soldeer-tin-fulx etc heb ik dan nodig..mijn 60/40 tin hecht net niet..

[ Voor 32% gewijzigd door Losha op 20-10-2003 20:06 ]

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-12 12:34

JWR

Losha schreef op 20 October 2003 @ 19:12:
heb al wat topics door gespit hierover maar ben nog niet echt wijzer geworden.
probleem spreekt voor zich op het plaatjes...
[afbeelding]
de rad past niet in mijn kast :'(
(uit een mazda 626 trouwens)
de pilaren zijn te lang..als ik ze afzaag krijg ik evengoed nevernooitniet een slang tussen rad en voeding... voeding verplaatsen is ook niet echt een optie
[afbeelding]
zelfs als de voeding zo hoog mogelijk in de kast gaat past het niet lekker met slang er straks op +krijg een lelijke achterkant :(

zit dus niks anders op dan de slangaansluiting te "verplaatsen"

optie 1: pilaar afzagen en onder hoek solderen (zie rode gedeelte plaatje 1)
(met gewoon solderen lukt dat niet, zelfs niet soldeerbout op 400graden ...hoe wel ? en wie zou dat voor mij kunnen doen ?)

optie 2: afzagen en andere fitting erop
(ik vindt nergens passende fittingen welke overlopen in slangpilaar ?!)
fitting mag maximaal 26mm zijn tussen bovenkant rad en voeding, pilaar is nu rond 16mm..dus een gasfitting 15mm schroef krijgen we er wel op >:)
alleen vindt ik geen ene die dan een slangpilaar aan de andere kant heeft
Nou probeer eens te doen wat ik heb gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ros00371/watercooling/radiator-licht.JPG

• Losha

Losha

Topicstarter
aan de bovenkant van de kast kan ie niet (als je dat bedoelt)
en de bocht die jij maakt is al te lang :( heb maar HOOGSTENS 3cm de ruimte..das net een standaard elleboog of mn eigen pilaren in een bocht gelegd...
maar om het ff anders te stellen..HOE scherp krijg je de bocht van jouw slang zonder dat ik knikt...kun je je slang 90 graden scherp buigen ? (hoe groot wordt de bocht minimaal ?)

• JWR

JWR

Losha schreef op 20 oktober 2003 @ 20:25:
aan de bovenkant van de kast kan ie niet (als je dat bedoelt)
en de bocht die jij maakt is al te lang :( heb maar HOOGSTENS 3cm de ruimte..das net een standaard elleboog of mn eigen pilaren in een bocht gelegd...
maar om het ff anders te stellen..HOE scherp krijg je de bocht van jouw slang zonder dat ik knikt...kun je je slang 90 graden scherp buigen ? (hoe groot wordt de bocht minimaal ?)
Een slang kan geen 90 graden aan, dat is een 90 graden hoekje,
deze zou je eventueel ook in kunnen korten.

Ik heb de lange pilaren ook van mijn radiator afgehaald tot op 1cm van de
radiator zelf. daar heb ik een stukje slang omheen gedaan en daar een 90 graden stukje. Misschien kun je een koperen 90graden stukje solderen in de 1cm van de radiator?

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Je zal die slangpilaren moeten hardsolderen. Dat betekend met een butaan/propaan brander of heter en dan met zilvertin of met normaal hardsoldeer...

Ik denk dat een loodgieter dit voor een schijntje wel voor je wil doen. Zeker als je het zelf al zaagt.. Moet wel precies op elkaar aansluiten!!! Zilvertin of hardsoldeer wil !geen! ruimte's opvullen!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Losha

Losha

Topicstarter
ah..dat lijkt erop.. even uit nieuwsgierigheid (hoor ik te weten..wel geleerd :X) hoe heet is butaan/propeen eigenlijk ?

ps. laat dan de andere soldering van de bovenplaat niet los :?

[ Voor 22% gewijzigd door Losha op 20-10-2003 21:21 ]

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

De andere soldering laat niet los als je maar genoeg uitkijkt... zou niet weten hoe warm het precies wordt... paar honderd graden.. geloof tussen de 2 en 4 honderd...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

• Losha

Losha

Topicstarter
zou het met de juiste tin dan niet wel met mijn bout kunnen ? ff gekeken hij kan tot 450graden stoken (een welller :) )

[edit] denk dat ie nu niet hecht door het tin..niet genoeg hars/flux
nu echt zo van "ik wil wel..maar kan net niet"
dus..zou het met andere tin of flux wel gaan ?

ik vertrouw mijn mooi rad niet aan derden toe :X

[ Voor 49% gewijzigd door Losha op 20-10-2003 21:35 ]

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

nope... een soldeerbout heeft niet genoeg vermogen om ook nog het materiaal (wat best veel is bij een radiator) ook nog zo warm te krijgen... De silvertin smelt pas bij 250 tot 300 graden namelijk.. Zilvertin heeft meestal een hogere smelttempratuur...

• Losha

Losha

Topicstarter
ok..morgen maar vragen oft bij mn broer kan (dan doe ikt zelf wel ..als ik nog weet hoe :7
en anders maar n bedrijf zoeken die't wil doen voor n prikkie...loodgieters zat hier :)

• bredend
  • Laatst online: 23-12 22:42
Ik weet niet of je wel aan waterkoeling moet gaan beginnen :X

1) Zaag je slangpilaren af tot op 1-2cm van waat ze vast zitten.
2) Maar de stukjes GOED schoon met koperpoets, of schuur ze licht op.
3) Pak wat S-39 en smeer dat op de buisjes en de binnenkant van de (passende (messing) knietjes)
4) Verhit het knietje in een ruisende blauwe vlam totdat de S-93 neit meer kookt :)
5) Doe hetzelfde met de buisjes van je rad.
6) Nu wat kopersoldeer (50/50 zonder kern) tegen het verhitte buisje houden en dat uitsmeren.
7) plaats nu het knietje op het buisje, en verhit de boel nog ff.
8)
9) Laat het afkoelen, maar niet onder de kraan :P

Herhaal deze procedure voor de 2e aansluiting.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik heb ook wel eens 2 koper buisjes 45graden afgezaagd en dat aan elkaar gesoldeerd, dus t kan best ;)

• Losha

Losha

Topicstarter
bredend schreef op 20 oktober 2003 @ 21:47:
Ik weet niet of je wel aan waterkoeling moet gaan beginnen :X
:? want?

@_ferry_ gewoon met soldeerstatin/bout ? vertel..hoe en vooral met wat voor tin ?

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Losha schreef op 20 oktober 2003 @ 22:04:
[...]
:? want?

@_ferry_ gewoon met soldeerstatin/bout ? vertel..hoe en vooral met wat voor tin ?
met een hetelucht fohn, omdat t gas van de gasbrander op was (duurde dus wel lang). Soldeer was gewoon soldeer wat we hadden liggen en waarmee ik ook me CPU blok heb gesoldeerd. Ik weet niet wat voor soorten soldeer er precies zijn voor koper, maar samen met s39 vloeide het IIG goed uit. T was 2x4mm dik soldeer draad zeg maar.

• Losha

Losha

Topicstarter
bah...heb geen föhn, heb geen gasbrander...heb geen geld
en om die te kopen voor die ene keer dat ik wat moet hardsolderen ..bah

(en ik zit straks met mn mooie zelfbouwblokken en alles maar kan de rad niet aansluiten :'()

[ Voor 3% gewijzigd door Losha op 20-10-2003 23:26 ]

• JWR

JWR

Losha schreef op 20 oktober 2003 @ 23:09:
bah...heb geen f:ohn, heb geen gasbrander...heb geen geld

(en ik zit straks met mn mooie zelfbouwblokken en alles maar kan de rad niet aansluiten :'()
dan monteer je hem toch eerst anders? Wees creatief :)
Als je waterkoeling eerst maar draait, dan kun je weer sparen.
En dan kun je een oplossing bedenken voor je rad.

Verwijderd

makkelijke optie: Ram 4 gaten bovenin je kast en laat de slang buitenom lopen >:)

• Losha

Losha

Topicstarter
DAS nou net geen optie..de kast staat namelijk onder een bureaublad..en dat past precies..
trouwens..hoe wou je dat doen :? de voeding zit erboven ? (de rad moet onder de voeding tegen de achterkant aan)

waarom trouwens 4 gaten :? 2 zijn genoeg hoor

[edit] naja..morgen bij mn broer langs dus..hoeplijk hebben die een brander..doe ikt daar wel
en anders maar ALLE loodgieters aflopen..iemand moet toch knietjes hebben MET slangpilaar ? praxis en gamme hebben alleen gewone buis-knietjes..daar krijg ik geen slang op

[ Voor 35% gewijzigd door Losha op 20-10-2003 23:44 ]

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-12 14:04

ReseTTim

Chocolate addicted

al zou je een fohn hebben dan ben je wel ffies langer bezig dan met een brander. daarbij moet je het spul zo klemmen van iets wat niet van metaal is want koper geleid. zelf meegemaakt met een waterblok. blok was koud (iig niet super warm) en de werkbank was heet.

btw waarom niet radiator buiten de kast om? dan kan je hem toch anders hangen.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Losha

Losha

Topicstarter
werkbank heet LOL :)
nah..hij MOET in de kast (kijk ff naar m'n icon..zo moet t worden, fan in de kast blazend op rad)
wil de kast mooi gelikt hebben..en ben eeeuuhhh..een beetje koppig, als ik eenmaal een idee heb moet het ook zo :X

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Losha schreef op 20 October 2003 @ 23:09:
bah...heb geen föhn, heb geen gasbrander...heb geen geld

Heb je een gasfornuis? Daar doe ik het ook mee.
Bij de DHZ zaak koop je 2 messing knietjes met buitendraad. Dit vijl je af tot het bijna in het buisje past. Daarna schoonmaken, vloeimiddel, knietjes erin draaien en op het fornuis solderen. Aan de andere kant van het knietje een 12mm koperen buisje of een slangpilaar solderen.

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

KifArU schreef op 21 October 2003 @ 10:48:
[...]

Heb je een gasfornuis? Daar doe ik het ook mee.
Bij de DHZ zaak koop je 2 messing knietjes met buitendraad. Dit vijl je af tot het bijna in het buisje past. Daarna schoonmaken, vloeimiddel, knietjes erin draaien en op het fornuis solderen. Aan de andere kant van het knietje een 12mm koperen buisje of een slangpilaar solderen.
Dit is inderdaad ook een manier... Het enige probleem is dat het werkstuk op deze manier snel op de verkeerde plek warm wordt.. (de vlam is niet zo gecontroleerd) hierdoor zou de bovenkant van z'n rad eraf kunnen komen :/

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Met een oude rad (van opel kadett E), die lek bleek te zijn, heb ik dit een keer getest.
De bovenkant van de rad heb ik roodgloeiend gestookt door hem 10 minuten boven een blauwe vlam op het fornuis te leggen. De soldering van de radiator was niet los te krijgen.
Dus ik maak me daar geen zorgen meer over.

• Losha

Losha

Topicstarter
zoiets zit ik inmiddels ook te denken ja..zelf doen is tweaken..niet laten doen >:)
is een mazda 626 uit '95 dacht ik, en ik denk dat die solderingen van hun iets steviger zijn dan gewoon soldeer, alleen denk ik dat ik de pijp gebruik die er nu op zit....
een klein driekhoek eruit zagen en dan 90 graden omlaag klappen (een randje erop laten..dat ie net niet los zit...)

net bericht gehad dat de vreesbak voorlopig nog druk bezet is..dus blokken gaat nog tijdje duren :( (en ik wacht al een jaar :'( )

Verwijderd

apen-nootjes schreef op 20 October 2003 @ 20:52:
Je zal die slangpilaren moeten hardsolderen. Dat betekend met een butaan/propaan brander of heter en dan met zilvertin of met normaal hardsoldeer...
Zilvertin is hardsoldeer? Dachtut niet; 98/2 SnAg soldeer is gewoon zachtsoldeer. Hardsolderen met een butaan/propaanbrander? Gaat ook niet echt geweldig; ik heb niet voor niets een MAPP-gas brander daarvoor aangeschaft.
Moet wel precies op elkaar aansluiten!!! Zilvertin of hardsoldeer wil !geen! ruimte's opvullen!
Uh-huh, jij hebt al heel wat hardsolderingen gedaan zie ik wel ;)

Bij definitie smelt hardsoldeer pas boven de 680C. FYI: da's donker roodgloeiend. En met CuP hardsoldeerstaven kun je aardige gleuven opvullen. Dat is op het smeltpunt gewoon net zacht boter. Aan de andere kant heb je 45% Ag hardsoldeerstaven. Dat spul vloeit als water, of nog erger.

Maargoed: ontopic. Ik zou _niet_ solderen aan die pijpjes. De kans dat je je rad ermee sloopt is _erg_ groot. Er hoeft maar 1 soldeerverbindingkje los te laten binnen in je rad en hij is lek. Ik heb er helaas ervaring mee :(

Wat ik zou doen is niet knietjes erop solderen,maar lijmen. Een zeer geschikte lijm hiervoor is Bison Kombi Metaal. Ik heb het zelf ook zo gedaan in een van mijn eerdere phase-change systemen, en ik heb 0,0 problemen ermee gehad. Koude vloeistof, warme vloeistof, maakt allemaal niks uit. Ook 15mm koperen pijp in een Sicce Idra lijmen gaat er prima mee.

Wel de te verlijmen delen _goed_ schoonmaken. Kaalschuren en ontvetten met wat wasbenzine, alcohol of aceton.

Overigens: no way dat je met een Weller soldeerstation dit soort dingen kunt solderen :)

• Losha

Losha

Topicstarter
ik denk inderdaad maar dat ik ga lijmen
rad lag de hele nacht in de soda, nu zie je pas hoe gevaarlijk dicht bij de oude soldering de knik zou moeten :( (knik moet meteen bij de bovenplaat)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/losha/got/rad-close.jpg

dabit, moet ik dat bison kombi metaal gebruiken of heb ik mischien wat aan mn restje kneedbaar metaal van bison ? (epoxy) heb daar wel mn radiator in de auto prima me gedicht

[ Voor 6% gewijzigd door Losha op 21-10-2003 21:34 ]

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 14:46:
[...]

Zilvertin is hardsoldeer? Dachtut niet; 98/2 SnAg soldeer is gewoon zachtsoldeer. Hardsolderen met een butaan/propaanbrander? Gaat ook niet echt geweldig; ik heb niet voor niets een MAPP-gas brander daarvoor aangeschaft.
Zilvertin is ook geen zachtsoldeer! Zit ertussen.. Zal de gegevens vanavond opzoeken in de verschillende boekjes voor je als je daar intresse in hebt...

Hardsolderen met een butaan/propaan brander gaat inderdaad niet geweldig maar het gaat nog altijd beter als met een vlam van het gasfornhuis... En is betaalbaarder als een MAPP-gas brander of een brander met losse zuurstof (hoe heet dat ook alweer) of een acytileen brander..

[...]
Uh-huh, jij hebt al heel wat hardsolderingen gedaan zie ik wel ;)

Bij definitie smelt hardsoldeer pas boven de 680C. FYI: da's donker roodgloeiend. En met CuP hardsoldeerstaven kun je aardige gleuven opvullen. Dat is op het smeltpunt gewoon net zacht boter. Aan de andere kant heb je 45% Ag hardsoldeerstaven. Dat spul vloeit als water, of nog erger.
Ik ken de 45% Ag staven alleen... die vullen dus echt geen gaatje's op... CuP staven.. Waar hebbie die vandaan??? Klinkt interessant...

(Apen-nootjes doet aan stoom-modelbouw samen met z'n pa...)

[ Voor 3% gewijzigd door Apen-nootjes op 22-10-2003 17:06 ]

Verwijderd

Losha schreef op 21 October 2003 @ 17:56:
dabit, moet ik dat bison kombi metaal gebruiken of heb ik mischien wat aan mn restje kneedbaar metaal van bison ? (epoxy) heb daar wel mn radiator in de auto prima me gedicht

Da's dichtmiddel. Lijkt me geen goede lijm. Maar wie niet waagt, die niet wint :)

[nohtml]
apen-nootjes schreef op 22 October 2003 @ 17:05:
Zilvertin is ook geen zachtsoldeer! Zit ertussen.. Zal de gegevens vanavond opzoeken in de verschillende boekjes voor je als je daar intresse in hebt...
Nou, het smeltpunt is niet veel hoger dan van 50/50 SnPb. De flux die ik ervoor gebruik is ook gewoon S-39.
En is betaalbaarder als een MAPP-gas brander of een brander met losse zuurstof (hoe heet dat ook alweer) of een acytileen brander..
Mijn MAPP brandertje kostte amper 100 euro. Niet veel meer dan een propaanding dus. Da's wel zonder drukregelaar en slang tussen brander en tankje, maargoed.
Ik ken de 45% Ag staven alleen... die vullen dus echt geen gaatje's op... CuP staven.. Waar hebbie die vandaan??? Klinkt interessant...
Ik heb ze gekregen, maar elke laswinkel moet ze kunnen leveren imho. Voor koper-koper verbindingen heb je ook geen flux nodig.

Check deze site maar eens voor de verschillen tussen al die legeringen: http://www.jwharris.com/jwprod/pcubrazealloys/

• Losha

Losha

Topicstarter
hij is nog steeds niet aangepast..maar !!!! was vanmiddag bij mn broer op het werk (waar ook de blokken gevreesd worden) en hij kwam met een nog beter idee.
we gaan een koper(messing) blokje maken, pijpje afzagen, in blokje de haakse verbinding boren...
dan blijft de rad verder intact en komt op het messing blokje de slangfitting..het blokje wordt dan met oring ingelijmd/geperst (op het korte stukje pijp van de rad)..dan kan ik de rad altijd nog een keer aanpassen en kunnen we de hoek zo klein maken als ik m wil hebben :)
als dat klaar is plaats ik ff een pic

[ Voor 4% gewijzigd door Losha op 24-10-2003 16:23 ]

• Losha

Losha

Topicstarter
"ten eerste komt het anders
en ten tweede dan men denkt"

de rad is aangepast..heb plastick bochtjes gekocht..deze ingekort en dan toch geprobeerd met mijn epoxy stick in te kitten.
hij is nu aan't spoelen..en lijkt tot nu toe dicht

als ik'm straks heb ingebouwd zal ik ff een plaatje posten
edit:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/losha/got/wc/rad-adapt.jpg
zo dus

[ Voor 22% gewijzigd door Losha op 23-12-2003 16:04 ]

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:00
Losha schreef op 23 december 2003 @ 15:15:
"ten eerste komt het anders
en ten tweede dan men denkt"

de rad is aangepast..heb plastick bochtjes gekocht..deze ingekort en dan toch geprobeerd met mijn epoxy stick in te kitten.
hij is nu aan't spoelen..en lijkt tot nu toe dicht

als ik'm straks heb ingebouwd zal ik ff een plaatje posten
edit:

[afbeelding]
zo dus
hoe heet die epoxy precies wat jij hebt gebruikt?? EN hoe dik zijn je slangen en je plastic knietjes??

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Silentpuma
  • Laatst online: 30-11 19:21

Silentpuma

To much mind...

*knip*

offtopic:
Het probleem bleek al te zijn opgelost...

[ Voor 102% gewijzigd door Silentpuma op 26-12-2003 02:07 ]

Use the Search Luke...

Verwijderd

kan je niet rechtstreeks de slangen erop zetten met een 90 graden bocht? gewoon van die veren tegen knikken erin?
Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/385-415G.JPG

• JWR

JWR

Silentpuma schreef op 24 december 2003 @ 22:31:
lol, ik kan het niet laten, maar... Zoals jij het gedaan het is niet helemaal zoals het hoort! :D

Had het beter kunnen doen zoals hieronder, met een 90° knietje :)

[afbeelding]

Zie link voor meer info over hardsolderen.
Ik wil niet lullig doen maar dat knietje is geen 90 graden ;) .

Verwijderd

* TweakMaster heeft niets gezegt

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 23:30 ]

• JWR

JWR

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 22:48:
[...]

Maar je kan hem wel 90gr buigen...daar is een veer voor :+
Het was niet voor jou bedoelt hoor O-) .

• Losha

Losha

Topicstarter
ehhmm..silentpuma..wie bepaalt nou of iets zo hoort :? een auto radiator hoort sowieso niet in een pc..en wat maakt het mij uit..het werkt tenminste eindelijk

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

JWR schreef op 24 december 2003 @ 22:43:
[...]

Ik wil niet lullig doen maar dat knietje is geen 90 graden ;) .
Ik weet het, deze pic was alleen bedoelt als voorbeeld :)
Losha schreef op 25 december 2003 @ 14:49:
ehhmm..silentpuma..wie bepaalt nou of iets zo hoort :? een auto radiator hoort sowieso niet in een pc..en wat maakt het mij uit..het werkt tenminste eindelijk
Alleen jij natuurlijk, het is jouw radiator, just wanted to help :)
Alleen zie ik nu dat je het al met epoxy heb opgelost, de pic werkte eerst niet op deze pc |:(
Wat voor epoxy heb je gebruikt btw?

Use the Search Luke...

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

offtopic:
wrong buttem..

[ Voor 75% gewijzigd door Silentpuma op 26-12-2003 02:06 ]

Use the Search Luke...

• Losha