heb al wat topics door gespit hierover maar ben nog niet echt wijzer geworden.
probleem spreekt voor zich op het plaatjes...

de rad past niet in mijn kast
(uit een mazda 626 trouwens)
de pilaren zijn te lang..als ik ze afzaag krijg ik evengoed nevernooitniet een slang tussen rad en voeding... voeding verplaatsen is ook niet echt een optie

zelfs als de voeding zo hoog mogelijk in de kast gaat past het niet lekker met slang er straks op +krijg een lelijke achterkant
zit dus niks anders op dan de slangaansluiting te "verplaatsen"
optie 1: pilaar afzagen en onder hoek solderen (zie rode gedeelte plaatje 1)
(met gewoon solderen lukt dat niet, zelfs niet soldeerbout op 400graden ...hoe wel ? en wie zou dat voor mij kunnen doen ?)
optie 2: afzagen en andere fitting erop
(ik vindt nergens passende fittingen welke overlopen in slangpilaar ?!)
fitting mag maximaal 26mm zijn tussen bovenkant rad en voeding, pilaar is nu rond 16mm..dus een gasfitting 15mm schroef krijgen we er wel op
alleen vindt ik geen ene die dan een slangpilaar aan de andere kant heeft
probleem spreekt voor zich op het plaatjes...

de rad past niet in mijn kast
(uit een mazda 626 trouwens)
de pilaren zijn te lang..als ik ze afzaag krijg ik evengoed nevernooitniet een slang tussen rad en voeding... voeding verplaatsen is ook niet echt een optie

zelfs als de voeding zo hoog mogelijk in de kast gaat past het niet lekker met slang er straks op +krijg een lelijke achterkant
zit dus niks anders op dan de slangaansluiting te "verplaatsen"
optie 1: pilaar afzagen en onder hoek solderen (zie rode gedeelte plaatje 1)
(met gewoon solderen lukt dat niet, zelfs niet soldeerbout op 400graden ...hoe wel ? en wie zou dat voor mij kunnen doen ?)
optie 2: afzagen en andere fitting erop
(ik vindt nergens passende fittingen welke overlopen in slangpilaar ?!)
fitting mag maximaal 26mm zijn tussen bovenkant rad en voeding, pilaar is nu rond 16mm..dus een gasfitting 15mm schroef krijgen we er wel op
alleen vindt ik geen ene die dan een slangpilaar aan de andere kant heeft