Toon posts:

msn 6 standaard smilies verwijderen. Hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus meer van mn eigen smilies in messenger 6 hebben staan. Die lelijke standaard smilies hoek ik niet. Ik kan zio maar 1 balkje voor mn eigen smilies gebruiken en dat is te weinig vind ik!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat heb je zelf al geprobeerd?
Als je gezocht hebt: waar?
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) maar eens door :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 18:56:
Ik wil dus meer van mn eigen smilies in messenger 6 hebben staan. Die lelijke standaard smilies hoek ik niet. Ik kan zio maar 1 balkje voor mn eigen smilies gebruiken en dat is te weinig vind ik!
Je kan met een editor je smilies aanpassen. Zo waren er ook executables met GoT smilies voor MSN 4.7 en 5.0 te vinden :)

edit: gevonden! (niet wat ik bedoelde zie ik nu @edit2, maar je kan via de search vrij veel voorbeelden vinden waarin de executables met ResHacker bewerkt zijn)

GoT/Fok! smiles voor MSN Messenger

is gedaan met ResHacker, kan je dus ook prima zelf doen, gewoon de *.exe aanpassen en die afbeeldingen eruit vervangen :)

[ Voor 31% gewijzigd door G33rt op 20-10-2003 19:25 ]

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:11
G33rt schreef op 20 October 2003 @ 19:23:
[...]

Je kan met een editor je smilies aanpassen. Zo waren er ook executables met GoT smilies voor MSN 4.7 en 5.0 te vinden :)

edit: gevonden! (niet wat ik bedoelde zie ik nu @edit2, maar je kan via de search vrij veel voorbeelden vinden waarin de executables met ResHacker bewerkt zijn)

is gedaan met ResHacker, kan je dus ook prima zelf doen, gewoon de *.exe aanpassen en die afbeeldingen eruit vervangen :)
Maar dan zien anderen toch nog steeds de oorspronkelijke smilie? :?

Bijvoorbeeld: Je vervangt :* met :w
Dan zien de anderen nog steeds :* lijkt mij (8>

• G33rt
Billie schreef op 20 October 2003 @ 20:28:
[...]
true, maar denk je dat anderen het leuk vinden als je de hele tijd met je eigen smilies loopt te klooien?

ook moet je als je meer eigen smilies gaat toevoegen eigenlijk het programma kraken (wat dus niet mag van de EULA en de GoT policy ;)), en dat doe je nou juist net niet wanneer je resources veranderd :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ik had liever iets gehad waardoor die custom list vergroot werd, dus dat je ipv 10 van je eigen smileys er veel meer ziet die je zelf hebt toegevoegd

(wat een regel)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 20 October 2003 @ 20:43:
Ik had liever iets gehad waardoor die custom list vergroot werd, dus dat je ipv 10 van je eigen smileys er veel meer ziet die je zelf hebt toegevoegd

(wat een regel)
Idd dit wil ik ook
Billie schreef op 20 October 2003 @ 20:28:
[...]

Bijvoorbeeld: Je vervangt :* met :w
Dan zien de anderen nog steeds :* lijkt mij (8>
Dit is met messenger 6 toch niet zo. Als ik een smilie heb die bijv mn broer niet heeft dan zal hij toch mijn smilie zien! (moet i wel msn 6 hebben en niet trillian)
G33rt schreef op 20 October 2003 @ 19:23:
[...]

Dir laatste zal ik ff proberen. Sorry dat ik blijkbaar niet goed gekeken heb |:(

edit: Nou kan iemand me een beetje op weg helpen hiermee. Waar in reshacker moet ik kijken om de orginele smiley's te verwijderen zodat ruimte vrijkomt waar ik mijn eigen smileys in kan doen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 00:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ook niemand die het weet dmv reshacker? er moet toch wel een manier voor zijn lijkt me. Iedreeen wil toch zn eigen smiley's erin hebben en dilelijke standaard smiley's van msn eruit hebben. Zoals zo'n pc'tje of van die palmboompjes. Die moeten weg!!! })

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 16:30
Verwijderd schreef op 25 October 2003 @ 05:17:
Hmm ook niemand die het weet dmv reshacker? er moet toch wel een manier voor zijn lijkt me. Iedreeen wil toch zn eigen smiley's erin hebben en dilelijke standaard smiley's van msn eruit hebben. Zoals zo'n pc'tje of van die palmboompjes. Die moeten weg!!! })
Ga eens slapen man :P

Je kunt toch gewoon reshacker downloaden, ff op google zoeken dus. En dan gewoon msmessenger.exe (ofzo) openen?

• G33rt
thacow schreef op 25 oktober 2003 @ 05:22:
[...]

Ga eens slapen man :P

Je kunt toch gewoon reshacker downloaden, ff op google zoeken dus. En dan gewoon msmessenger.exe (ofzo) openen?
dat heeft ie dus gedaan maar hij komt er niet uit :)

ik zal hem even downloaden en kijken bij een msn5 executable, dan weet je iig wat je ongeveer moet doen.

[ Voor 16% gewijzigd door G33rt op 25-10-2003 10:16 ]

• G33rt
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/13129/thumb.jpg

gewoon een kwestie van veel zoeken. Als je het snel wil doen: pijltje onder, pijltje rechts, pijltje onder, pijltje rechts..... De icons floepen dan op hoog tempo voorbij, maar je herkent het wel :)

dit is msn5, het is slechts een voorbeeld! let daar wel ff op he :)

[ Voor 11% gewijzigd door G33rt op 25-10-2003 10:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 25 October 2003 @ 10:25:
[afbeelding]

gewoon een kwestie van veel zoeken. Als je het snel wil doen: pijltje onder, pijltje rechts, pijltje onder, pijltje rechts..... De icons floepen dan op hoog tempo voorbij, maar je herkent het wel :)

dit is msn5, het is slechts een voorbeeld! let daar wel ff op he :)
He bedankt. Ik was idd ongeveer zover. Vervolgens kun je dan replace doen. Maar ik wil ze gewoon deleten. Nou ik zal er nog wel ff naar kijken. Bedankt iig

• G33rt
Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 12:34:
[...]

He bedankt. Ik was idd ongeveer zover. Vervolgens kun je dan replace doen. Maar ik wil ze gewoon deleten. Nou ik zal er nog wel ff naar kijken. Bedankt iig
Je zou ze blanco kunnen maken (is in praktijk gezien dus gewoon deleten), of dat hele stuk resource kunnen verwijderen. Ik weet alleen niet of je messenger dat laatste zo leuk zal vinden ;)

Verwijderd

MSN 6 en smillies toevoegen:

je kan standart smilies NIET verwijderen

je kan er WEL zoveel als je ZELF wilt otevoegen maar worden niet geprieviewed in smilies menu werken wel als je de codes weet ;p
Pagina: 1