[Virtueel]VMware 2 accounts

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:09
Ik heb dus via via een VMWare op de kop kunnen tikken. Kan ik nu twee windowsen installeren (1 op de virtual en 1 hostOS zeg maar) en dan twee accounts draaien? Virtual zou dan 256 MB geheugen krijgen en de echte 768 MB.
Gaat dit me dan meer punten opleveren als ze beide continue draaien? Of is het aantal processorberekeningen toch gelijk en krijg je alleen minder omdat je een extra programma (VMWare) hebt draaien?

Verwijderd

Ik ga er eigenlijk vanuit dat je er op achteruit gaat, gewoon omdat een processor niet meer kan dan z'n maximum, wat die dus al gebruikt voor je project.

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

je processortijd zal in het utieme theoretisches geval in 2 gehakt worden .. maar ga er maar vanuit dat het verlies veel hoger zal liggen.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Paultje3181
He jammer, vond het wel een strak plan eigenlijk... Maar na ff de wintask manager bekeken te hebben lijkt het inderdaad zo. UD Grid heeft +- 33% capaciteit... Jammer

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-02 10:49
Zal waarschijnlijk in ieder geval in elkaar zakken als een pudding(denk ik) Je hebt cpu cycles nodig om je systeem in leven te houden. Dan nog extra cpu cycles om de vm werk station te draaien. Dan heb je ook nog het probleem dat je projekten ook nog eens om en om cpu vreten. De ene schiet richting de 100%, maar omdat de andere ook cpu power nodig heeft zakt de andere in en zo gaat het dan om en om.....

Verwijderd

Als je een client in VMware laat draaien, dan doet die andere niets meer.
Dit heeft te maken dat je gewone os de prio normal geeft aan VMware.
Dit houd dus is dat er alsnog maar 1 client draait.
Tevens zul je minder met je PC kunnen doen, omdat een prio normal niet teruschakeld als hij ook nog eens iets anders moet doen, al zal hij nooit op 100% draaien.
Zoals hier boven al werd gemeld zul je dus verlies hebben i.p.v. winst.

Verwijderd

Zet ze beide op SoB :)

Verwijderd

psssst...

Gij zult anderen niet vragen van hun project af te stappen.
(Gebod #948563)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 01:41:
[...]

psssst...

Gij zult anderen niet vragen van hun project af te stappen.
(Gebod #948563)
Was alleen maar een suggestie dacht ik zo. >:) :+

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:56

Tao

DPC DE_KOMETEN

Heb je 1 CPU met HT -> dan kun je beter UD + UDTweaker draaien. Je krijgt daardoor meer punten per dag (door dan 2 WU's tegelijkertijd te draaien).

Heb je een dual met Linux O/S -> dan kun je 1 cpu inzetten via b.v. VMWare.

In deze beide gevallen is er winst (lees: punten met UD Grid te behalen). Het is dus niet alleen maar kommer en kwel en processorkracht-verlies hoor! :) :)

Diablo3

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 02:41:
[...]

Was alleen maar een suggestie dacht ik zo. >:) :+
Gij zult niet suggesteren :+

• Paultje3181
Tao schreef op 21 October 2003 @ 10:21:
Heb je 1 CPU met HT -> dan kun je beter UD + UDTweaker draaien. Je krijgt daardoor meer punten per dag (door dan 2 WU's tegelijkertijd te draaien).

Heb je een dual met Linux O/S -> dan kun je 1 cpu inzetten via b.v. VMWare.

In deze beide gevallen is er winst (lees: punten met UD Grid te behalen). Het is dus niet alleen maar kommer en kwel en processorkracht-verlies hoor! :) :)
Hoe bedoel je dit? Als je in Linux zit dan VMWare draaien en dan UD Grid? Dan heb je toch nog steeds altijd maar 1 account open?

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:56

Tao

DPC DE_KOMETEN

Paultje3181 schreef op 21 October 2003 @ 11:03:
[...]

Hoe bedoel je dit? Als je in Linux zit dan VMWare draaien en dan UD Grid? Dan heb je toch nog steeds altijd maar 1 account open?
Je kunt natuurlijk in dat geval (met een dual CPU, of quad) ipv. Linux gewoon dubbel WinXP draaien -> waarvan 1 via VMWare.
Dan kun je toch 2 WU's tegelijkertijd draaien, en binnen elk XP het UD-proggie toewijzen aan 1 specifieke cpu.
Maar aangezien VMWare inderdaad ook cpu-power kost, kun je beter UD Tweaker gebruiken (SMP-ondersteuning) -> dit vergt wel dat je W2k/XP als O/S hebt draaien.

Diablo3

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-02 21:48

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 10:58:
[...]

Gij zult niet suggesteren :+
Gij zult zelfs niet suggereren :+
Pagina: 1