Ik heb een probleem. Enkele weken terug heb ik mijn pc geformateerd op een lanparty. Hierna Windows xp erop gezet en eenmaal thuis mijn internetconnectie geinstalleerd (hccnet-basis-alcatel speedtouch modem). Nu is er nu nog geen probleem, maar als ik langer dan ongeveer een uur verbinding heb, zijn ineens webpagina's onbereikbaar....ook kan ik op bijv. msn geen bercihten meer verzenden of ontvangen, wel kan ik mijn nickname veranderen...hiermee zou ik kunnen communiceren, maar het is niet het meest handige.
Mijn downloads op kazaa(volkomen legaal natuurlijk,ik bezit de cd's waar ik nummers van download,jammer BREIN) gaan ook gewoon door, maar onderin staat wel "verbinden" .
Ik vind dit een meer dan opmerkelijk probleem en snap niet goed hoe ik dit kan oplossen.
Geinstalleerd bij mijn connectie zijn:
tcp/ip
qos packet scheduler
client for Micr.Networks.
dial up server i am calling:
PPP(setttings: enable lcp extensions en negiotiate multi-link....)
Ik heb geen flauw idee, welke informatie ik nog meer moet geven.
Voorheen had ik nooit problemen met mijn connectie en ik vraag me af wat er precies veranderd is....
Opnieuw installeren van modem en connectie werkt ook niet, als er extra informatie nodig is, hoor ik dat wel
Mijn downloads op kazaa(volkomen legaal natuurlijk,ik bezit de cd's waar ik nummers van download,jammer BREIN) gaan ook gewoon door, maar onderin staat wel "verbinden" .
Ik vind dit een meer dan opmerkelijk probleem en snap niet goed hoe ik dit kan oplossen.
Geinstalleerd bij mijn connectie zijn:
tcp/ip
qos packet scheduler
client for Micr.Networks.
dial up server i am calling:
PPP(setttings: enable lcp extensions en negiotiate multi-link....)
Ik heb geen flauw idee, welke informatie ik nog meer moet geven.
Voorheen had ik nooit problemen met mijn connectie en ik vraag me af wat er precies veranderd is....
Opnieuw installeren van modem en connectie werkt ook niet, als er extra informatie nodig is, hoor ik dat wel