Photoshop watermerk toevoegen batch wil niet ?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wil een watermerk aan mijn foto’s toevoegen nu heb ik al mijn foto’s al in de zelfde resolutie en dit heb ik natuurlijk batch verwerkt.
Nu doe ik zit ook met de watermerken maar het lukt niet :(
Ik heb een foto ik goed een watermerk aan dus open het watermerk voeg het toe en zet het op de goeie plek en save.
Dit ene plaatje is das goed gegaan, maar als ik de rest batch wil doe doet die van alles en als die klaar is geeft die een foutmelding.
Ik de log staat dit “Error: The command "Move" is not currently available. (-25920)”

Heeft iemand een idee wat ik fout doe ?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Probeer eens je action toe te passen met alleen 'play' op een plaatje? Gaat dat wel goed?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

wil de action niet toevallig de achtergrond 'moven' ? kan niet nl, is gelocked :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• pimpimmers
  • Niet online
Via Play wil het ook niet zie ik
ERROR "The command "MOVE" is not currently available"

Dus wat BaRF al zei dat je niet kan moven maar hoe doe ik het dan ik ben nog een leek op dit gebied maar ben wel druk bezig met dingen uitzoeken. Ik heb ook al om meerdere sites gekeken maar kon geen oplossing vinden

Dus kan iemand mijn helpen?

• HunterPro
  • Niet online
probeer in je action te integreren dat je de onderste layer naar een nieuwe layer copiet, en de onderste layer trasht.

• pimpimmers
  • Niet online
HunterPro schreef op 21 October 2003 @ 00:47:
probeer in je action te integreren dat je de onderste layer naar een nieuwe layer copiet, en de onderste layer trasht.
Kan je me uitlegen hoe ik dit doe ik begin net met photoshop namelijk.
Ik kom er namelijk nog niet uit :'(

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Nee dit had ik ook, ik wilde een plaatje vanuit een ander bestand kopieren over een ander plaatje met behulp van een action bathc. Ik heb dit opgelost door een watermerk te maken en die te plaatsen met irfanview, of dat ander programma (met dat cola flesje in voorbeeld :S) ik ben naam even kwijt.

edit: http://www.picture-shark.com/download.htm

[ Voor 8% gewijzigd door Batsies op 21-10-2003 10:43 ]

E-Developing

• pimpimmers
  • Niet online
aha ja maar het zou ook gewoon met Photoshop moeten kunnen, het stond ook in de nieuwe computer totaal maar daar word niet goed uitgelegd hoe het moet.
Ik zou het dus ook willen weten hoe dit met photoshop moet ik ben namelijk dit aan het leren en wil alles straks kunnen doen met dit programma.

• HunterPro
  • Niet online
Schleep den Layer naar den 'new layer' knopschen, en trash de oude (gelockte) layer. Tadaa™
Pagina: 1