[OE] folderlist pleite, niet meer terug te krijgen

Pagina: 1
Acties:

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:52

supersook

Professioneel prutser

Topicstarter
Ik heb me nu toch wel zo'n vaag probleem!

Heb al even in de search gekeken, maar ik vrees dat niemand dit ooit nog heeft meegemaakt. De folderlist (linkerkant, overzicht van mappen) van Outlook Express is opeens pleite. Ik heb dit al eens eerder gehad, en bij view > layout... kon ik toen de folderlist weer aanvinken.

Nu echter staat hij aangevinkt, maar wat ik ook doe met het vinkje, de folderlist blijft weg (natuurlijk op apply drukken enz enz). Ook een keer rebooten mocht niet baten.

Gaat er bij iemand een belletje rinkelen? Of weet iemand nog iets wat ik kan proberen, want dit werkt gewoon NIET!

(oja, het betreft OE 6 op W2k met sp4 + alle hotfixes)

[ Voor 6% gewijzigd door supersook op 20-10-2003 17:23 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik kan niet je Outlook Express fixen, maar, als je je email wilt behouden zou ik als ik jou was even Bestand > Map > Alle mappen comprimeren doen, dan heb je je mail iig nog. Ook kan je proberen je mail te exporteren naar een ander programma met Bestand > Exporteren > Berichten, en daarna aan de slag gaan met je OE - waarmee ik je helaas niet kan helpen - maar dan heb je in ieder geval je mailtjes nog :)

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:52

supersook

Professioneel prutser

Topicstarter
ik heb nu een aantal dingen geprobeerd:

• OE de-installeren en weer installeren
• OE van internet downloaden en installeren
• gebruikersgegevens weghalen

Maar niets van dit hielp, steeds bleef de folderlist onzichtbaar. Uiteindelijk kwam ik op het geniale idee om een nieuwe identiteit in OE aan te maken, hetgeen resulteerde in een als vanouds werkende OE. Toen was het een kwestie van de oude e-mailtjes/accounts/adressenboek exporteren vanaf de oude en importeren bij de nieuwe identiteit en ik kan nu weer fijn mailen. Misschien dat als je via de search hier komt er wat aan hebt.