Ik heb sinds kort een nieuwe gembird 600VA UPS. Als ik deze aan mijn "server" met een 300W voeding hang werkt hij niet goed. Als de stroom uitvalt signaleert de ups onmiddelijk dat de accuspanning onder de 10V is en dat het systeem onmiddelijkk uitgeschakeld wordt. De 300W voeding zou makkelijk 15 minuten door de accu van stroom moeten kunnen worden voorzien. Ook is er geen sprake van overbeleasting, want de ups geeft dit nu niet aan.
Als ik de ups achter een andere pc hang zijn er geen problemen. Het is een p2 met 230W voeding. De UPs schakelt zonder probleem over op accuspanning en houdt het in ieder geval 20 minuten uit.
Wat kan ik hieraan doen? Ik wilde de UPS retour sturen, maar ik vraga me nu af of deze het probleem wel is.
Wat moet ik doen? Kan ik op een andere manier testen of de ups wel ok is?
Als ik de ups achter een andere pc hang zijn er geen problemen. Het is een p2 met 230W voeding. De UPs schakelt zonder probleem over op accuspanning en houdt het in ieder geval 20 minuten uit.
Wat kan ik hieraan doen? Ik wilde de UPS retour sturen, maar ik vraga me nu af of deze het probleem wel is.
Wat moet ik doen? Kan ik op een andere manier testen of de ups wel ok is?
It takes 2 2 make 1