Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding bevestigen aan houten case,

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een beetje nagedacht over een houten case maar vroeg me af hoe je het beste je voeding kan bevestigen, omdat de std. schroefjes te kort zijn om door het hout te steken vroeg ik me af:

Zijn er special schroeven voor?
Wat zijn de beste alternatieven?

Bedankt, Sync

Verwijderd

Ik heb hem geklemd :) Gaat prima. Beetje krap gat zagen voor de voeding, een richel aan de binnenkant van de kast strak onder de voeding zetten en hij zit als een rots.

Heeft de trip Arnhem - Delft 2x overleefd.

Overigens is groeten niet nodig :)

Verwijderd

Topicstarter
ik zat zelf te denken om het met 90 graden hoekbeugeltjes te doen,

en hoe hem je dingen aan de wanden van je case bevestigd? schroeven gaan er door heen!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
De schroefjes hebben een andere maat, maar bij de betere metaalzaak/doe-het-zelf zaal (niet Gamma, Karwei oid) hebben ze wel langere varianten (althans hier wel).

Maar zoals *sync zegt, je kan de voeding ook gewoon klemmen met wat kleine strookjes hout zodat ie niet los kan. :)

Senile! Senile Oekaki

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:04

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Je kunt gewoon bij de gamma aluminium of metalen stripjes en hoek profieltjes halen, en daramee een constractie in elkaar zetten om je voeding in je hangen.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Verwijderd

ik hem ém ook in houten kastje maar niet geaard eigenlijk... so far no problems ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen geaard stopcontact of iets degelijks,

Verwijderd

Topicstarter
En wat kan ik maken om de pci+agp kaartjes te bevestigen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 15:56:
Een goed idee

Een beetje zelf nadenken mág (lees moet wat mij betreft)....

Succes :)

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:55

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 15:56:
Doe es creatief, verzin zelf eens wat, zoek eens in de search naar "houten case"
Volgens mij is er genoeg te vinden. Ikzelf heb de voeding vastgescroefd, en de uiteinden van de schroeven met de dremel verwijderd, en er wat ductape overheengedaan. Het zit toch binnenin je kast, dus daar heb je geen last van.

Edit: de search zei dat er 218 results waren, dus veel plezier met doorlezen
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

Voortaan dus eerst zelf eens goed rondkijken en als je dan nog problemen hebt, wil iedereen je helpen. Nu komt het een beetje over van: Ik heb een probleem en ben te lui om er wat aan te doen, hey jongens, los dat eens voor mij op... en ik kan je vertellen dat die instelling hier niet gewaardeerd wordt.

Verder succes ermee :Y)

[ Voor 47% gewijzigd door Sparhawk op 20-10-2003 16:03 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
Ach laatmaar dat gaat me ook nooit lukken

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:55

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 16:04:
Ach laatmaar dat gaat me ook nooit lukken
Tuurlijk wel man,
gewoon proberen, en eerst er een beetje over lezen, dan kom je een heel eind. En als die case dan af is denk je: Hey, ik had niet verwacht dat ik dat kon :Y)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
Sparhawk schreef op 20 October 2003 @ 16:05:
[...]

Tuurlijk wel man,
gewoon proberen, en eerst er een beetje over lezen, dan kom je een heel eind. En als die case dan af is denk je: Hey, ik had niet verwacht dat ik dat kon :Y)
en anders is er de openhaard,

maar ik ben zo onhandig en ongeduldig en ongefantaseerd en zo gereedschapsloos

Verwijderd

Topicstarter
ik kan mijn vader wel eens vragen, die weet wel raad

Verwijderd

sloop een oude case en zaag de backplate eraf? Desnoods koop je dan een rol fineer (sticker-hout) en plak je over de achterkant heen, dan zie je niet dat het metaal is. Je kan natuurlijk ook een bestaande case gebruiken en daar hout tegenaan lijmen / schroeven / whatever. Liefst een lekker vierkante case.
Gebruik trouwens ook het edit knopje i.p.v. 2 berichten achter elkaar zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 16:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee, dat vind ik niks, het gaat me puur om het praktische erachter, meer fans erin, dingen makkelijker bij bouwen

Verwijderd

Topicstarter
dit is weer een van mijn geniale plannen die op stront uit lopen, laat maar zitten, toch bedankt

• Techlek
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-05-2021

Techlek

Full Throttle

Laat de moed niet zo snel zakken, toen ik een voeding in een houten case gehangen heb, heb ik het volgende gedaan. Gewoon de voeding opengedraaid, en vanaf binnen een paar M3 boutjes door de gaatjes geduwd. Werkt perfekt! Suc6, en vergeet niet: nooit geschoten is altijd mis!

Hoeveel geld maakt jou gelukkig?

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

sync: Gathering of Tweakers is een forum waar je problemen post waar je zelf echt niet uit komt. Lees a.u.b. de algemene faq, de CME-policy en de CME-faq door voordat je een topic opent.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.