Geen emailbevestiging na bestelling?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• libralion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05-2005
Hallo,
Ik heb een vraag over een cgi script.
Het betreft een winkelwagentje script. Ik had het geinstalleerd op een testsite en het werkt prima. Na de bestelling kregen zowel de klant als ik een bevestigingsemail.
Nu heb ik het script op de uiteindelijke site gezet en nu krijgen we geen bevestigingsemail meer.
Ik heb de sendmail path en chmod allemaal ok.
Heeft iemand enig idee, waar het nog aan zou kunnen liggen?
Voor het gemak had ik de pl files in de vorige thread ingevoegd, maar dat mag blijkbaar niet. Ze weten niet hoe snel ze hem dicht moeten gooien, maar dan wel in de sticky zetten: "We zijn er om elkaar te helpen"yeah right.
Nou ok, genoeg gezeurd.
Iemand een idee? :*)

The real power behind whatever success I have now was something I found within myself -- something that's in all of us, I think, a little piece of God just waiting to be discovered. Tina Turner

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

libralion schreef op 20 oktober 2003 @ 15:35:
Voor het gemak had ik de pl files in de vorige thread ingevoegd, maar dat mag blijkbaar niet. Ze weten niet hoe snel ze hem dicht moeten gooien, maar dan wel in de sticky zetten: "We zijn er om elkaar te helpen"yeah right.
Als je wat te zeiken hebt pak je m'n email maar. Ik heb enkele behulpzame links in die vorige post gezet.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.