Compacte en degelijke Audio-oplossing?? (I-trigue 3450?)

Pagina: 1
Acties:

• Drosera
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 10:41
Hallo,

Wie kan mij helpen? (Na reeds behoorlijk wat google-en en altavista-en op zoek naar reviews over de I-Trigue 3450, en na 5 winkel-bezoekjes ben ik nog niet veel wijzer geworden over de geluidskwaliteit van de 3450. En heb ik dus ook nog geen oplossing voor volgend probleem :? )

Ik bezit een jukebox 3. Vermits deze een zeer behoorlijke geluidskwaliteit levert zou ik deze ook tot zijn recht willen laten komen. Daarom overweeg ik 2 opties:
1) aanschaf van een zeer degelijke koptelefoon (bv Sennheiser HD 590 / RS65)
2) aanschaf van een degelijk speakersetje voor pc (of alleszins een stand-alone-set dat geen aparte versterker nodig heeft) bv I-Trigue 3450
Vragen:
1) Zijn deze hun geld waard, levert de draadloze versie ook nog zeer goed geluid?
2) Of neem ik dus beter dit setje (of een ander tips). Leveren deze speakers een goede audio-kwaliteit die toch merkelijk beter is dan een simpeler Cambridge soundworks 2.1 setje van 30 of 40 €

Mijn voorkeur gaat uit naar een speaker-set owv het veel socialere en makkelijkere karakter (iedereen kan meeluisteren, niet gebonden door koptelefoon,...).
Ik weet ook dat de beste oplossing een versterker met speakers is, maar daar wil ik voor op kot geen geld aan geven. Heb er trouwens thuis eentje (kenwood) en die blijft daar . Mijn budget bedraagt max 150 a 160 €.

Greetz en bedankt
Bert