Flamebait?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 11:11

Stropdas

Insert subtitle here

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14723

Schoonmaakturk zegt dat er een forum is om vragen te stellen (Maxxmark vroeg wat) en Schoonmaakturk krijgt -1 Flamebait. Is dit terecht? Zelf wordt ik het ook een beetje zat dat mensen irritante reacties geven (oa vragen) die ze gewoon in het forum kunnen gooien (waar ze voor zijn)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Hij staat nu op +1 waar hij van mij mag blijven. (Ik heb hem een +1 gegeven)

Later geeft MaxxMark wat hij bedoelde met zijn eerste posting, wat die van schoonmaakturk semi-overbodig maakt, maar daarop kun je natuurlijk niet modereren.

In principe is die van schoonmaakturk gewoon een +1 posting.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Normaal zou ik zeggen 0: off-topic. Maar nu vind ik het zeker een 0, want dit was juist een thread die zich wat meer leende voor forum-achtige reacties (dus met ervaringen en vragen naar ervaringen), zodat het hier ook nog eens (naar mijn mening) onterecht is om iemand naar het forum te verwijzen. Je zou wel een link kunnen geven met de opmerking: "hier staat wat meer interessante info voor jou", maar om te zeggen dat de post van MaxxMark off-topic is is onjuist.

In de nieuwspost zelf staat ook
Behalve de snelheid is bij nieuwe drivers ook altijd de stabiliteit/compabiliteit een punt van bespreking
Dat mogen de posters dan ook bespreken.