Ik zou het doen!
P3B-F moet met een add-on kaartje naar UDMA 66, maar t'is wel een héél overklokbaar bord
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik ben zeer te spreken over de combinatie P3B-f & Hotrod !
Greetinx [eNeRGy]
Greetinx [eNeRGy]
Koop die harde schijf niet het is wel een goede schijf alleen heeft te weinig cache.
Hij maakt wel wat geluid dus als ik jouw was zou ik andere schijf kopen
Hij maakt wel wat geluid dus als ik jouw was zou ik andere schijf kopen
Ik kan je een IBM Janus harde schijf aanraden, niet te duur, 2 mb cahche, 9 ns toegangstijd en 66 Mb/s transfer... en oh ja.. 7200 toeren natuurlijk.
Ik heb zelf de 18 Gb (500,- incl. op HCC) en ik ben zeeeeeeer tevreden!
Greetinx [eNeRGy]
Ik heb zelf de 18 Gb (500,- incl. op HCC) en ik ben zeeeeeeer tevreden!
Greetinx [eNeRGy]
hmm janus ok... kijk ik heb altijd een quantum gehad dus dacht ik das goed spul houden zo.. die ibm had ik nog niet gezien
maar als dat een aanrader is overweeg ik dat zeker! ennuh zit nu nog met het probleem videokaart.
mijn oude pc was een p133 dus je kunt je voorstellen dat ik een hele sprong ga maken..
ik heb zelf een creative drx2 set dus dvd kijk ik op mijn tv en niet op de monitor
verder wil ik wel zo veel mogelijk t.v videorecorders MD etc aan elkaar aansluiten
had zelf een asus 6600 in gedachten maar als iemand anders een beter idee heeft???
maar als dat een aanrader is overweeg ik dat zeker! ennuh zit nu nog met het probleem videokaart.
mijn oude pc was een p133 dus je kunt je voorstellen dat ik een hele sprong ga maken..
ik heb zelf een creative drx2 set dus dvd kijk ik op mijn tv en niet op de monitor
verder wil ik wel zo veel mogelijk t.v videorecorders MD etc aan elkaar aansluiten
had zelf een asus 6600 in gedachten maar als iemand anders een beter idee heeft???
Ik zou het doen!
Die P3W-E zou ik niet kopen als ik jou was.
Is een bord met i810 chipset (ingebakken grafische kaart met maar liefst 4MB geheugen)
geenAGP slot dus.
Asus verkoopt ook de P3B-F met UDMA66 (losse controller erbij)
Kijk dus gewoon ff wat het goedkoopste is,dit setje of zelf de losse onderdelen kopen.
Is een bord met i810 chipset (ingebakken grafische kaart met maar liefst 4MB geheugen)
geenAGP slot dus.
Asus verkoopt ook de P3B-F met UDMA66 (losse controller erbij)
Kijk dus gewoon ff wat het goedkoopste is,dit setje of zelf de losse onderdelen kopen.
Een cliche is ooit origineel begonnen
Pagina: 1