Ik zit bij een bedrijfje, waar het internet het niet doet. Ze maken verbinding via hetnet. En met isdn. De verbinding wordt gemaakt. Maar er worden geen pagina's geshowt. Dus ik dacht meteen aan het dns instellingen. Alles goed ingesteld, dus ip adressen van de dns server goed ingesteld. Maar werkt nog steeds niet. Ik gepingt naar ipadressen werkt wel. Pingen naar bv www.tweakers.net. Werkt niet. Kijken of er firewall of antivirus draait. Alles gedisabled. Van windows 2000 upgegrade naar windows xp, bied geen soelaas. Andere provider geprobeert, met solcon. Zelfde probleem. Gescand op blaster virus. Geen virus. Rpc update gedownload werkt ook niet. Ik weet dat het probleem opgelost is als ik windows xp opnieuw installeer, maar dat is in dit geval geen optie, omdat het een bedrijfscomputer is, en ik zoveel uren bezig ben om alle backups te maken en er weer op te zeten. En deze computer dus niet zolang gemist kan worden.
De isdn kaart is een dynalink kaart.
Op dit moment heb ik geen mogelijkheid om de isdn kaart te testen of deze werkt. maar als ik linetest doe, dan zijn de lijnen in orde. Ik heb de search ook geraadpleegt maar daar is nix uit gekomen. Wie kan mij helpen
De isdn kaart is een dynalink kaart.
Op dit moment heb ik geen mogelijkheid om de isdn kaart te testen of deze werkt. maar als ik linetest doe, dan zijn de lijnen in orde. Ik heb de search ook geraadpleegt maar daar is nix uit gekomen. Wie kan mij helpen