[FIFA2k3] Verschillen pc > XboX ?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:28
Oi..

ik heb laatst bij een maat op de XboX Fifa2003 gespeeld. Vond het wel lachen en heb hem toen ook voor de pc verkregen.

Alleen viel me op dat :
1. Geen landencompetities op de pc? Op de xbox kan je allerlij competities kiezen, maar op de pc niet ?

2. Andere controls (koppen bijv. gaat anders)

iemand dit ook opgevallen ?

Verwijderd

???
in de pc versie zitten ook landen competitie's

en andere controls? vind je het gek :?

• 418O2
ik zie het anders niet ?

Mssn heb ik een verkeerd versie verkregen ofzo..

Alle "grote" teams als man utd, arsenal, real, lens, ajax e.d. zitten er wel in

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 14:56:
en andere controls? vind je het gek :?
hij bedoeld misschien dat je voor een bepaald iets op de xbox maar 1x op de daarvoor bestemde knop moet drukken, en op de pc bijvoorbeeld twee keer.

Verder zitten alle competities netjes in FIFA 2003 hoor, probeer maar eens een nieuw seizoen te starten :)

• 418O2
ai ik heb het gevonden!

maar nu nog iets.. Het valt me op dat tegenstanders (AI) soms gewoon naar mijn doel rennen en proberen te scoren, zonder over te spelen.. vanaf de middellijn bedoel ik dan..

beetje raar niet ?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
418O2 schreef op 20 October 2003 @ 15:17:
ai ik heb het gevonden!

maar nu nog iets.. Het valt me op dat tegenstanders (AI) soms gewoon naar mijn doel rennen en proberen te scoren, zonder over te spelen.. vanaf de middellijn bedoel ik dan..

beetje raar niet ?
als we het gaan hebben over rare dingen in AI van spellen kun je tig voorbeelden opnoemen, dus met zoiets kun je niet veel hoor. Je kan altijd proberen het AI niveau te verhogen ;)

• 418O2
G33rt schreef op 20 oktober 2003 @ 15:18:
[...]

als we het gaan hebben over rare dingen in AI van spellen kun je tig voorbeelden opnoemen, dus met zoiets kun je niet veel hoor. Je kan altijd proberen het AI niveau te verhogen ;)
1. Commentaar klopt soms niet, dan zegtie bijv "Keeper selects to throw" en dan schopt de keeper de bal

2. Ik kan geen tactische wijzigingen aanbrengen? Ik kan de formatie niet veranderen oid..

Verwijderd

Het Fifa 2004 topic is er voor de PC en Xbox versie, ik denk dat je daar beter je vraag kan stellen aangezien de liefhebbers daar toch al komen.

Dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.