Sensation the mega mixes > ZEER slecht geluid?

Pagina: 1
Acties:

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Ik heb hier de CD+DVD van sensation the mega mixes liggen. Nu is dit opzich wel tof en het ziet er allemaal leuk uit, maar ik vroeg me af of deze zeer slechte geluidskwaliteit zo hoort?

sensation -> sssjenzeetssssjen :?

de hoge tonen zijn helemaal rot, dat lijkt me toch niet echt zo horen?
Wie heeft deze DVD ook en kan dit bevestigen/ontkrachten, want dit is echt te erg om aan te horen. Helaas, want de show mag er wezen :)

Ik vraag me dus af of het aan mijn cd ligt of dat dit gewoon door een doofstom iemand in elkaar gezet is...

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

De CD klinkt hier super, DVD heb ik nog niet goed bekeken maar ik vond de beeldkwaliteit ook maar matig, ik zal vanavond eens even goed kijken.

Alle proemn in n drek

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Bierkameel schreef op 20 oktober 2003 @ 14:29:
De CD klinkt hier super, DVD heb ik nog niet goed bekeken maar ik vond de beeldkwaliteit ook maar matig, ik zal vanavond eens even goed kijken.
jup, met de megamix cd is niks aan de hand. Idd, ook het beeldmateriaal is af en toe wat blokkerig, maar er staat dan ook erg veel beeldmateriaal op.

maar doordat het geluid (niet altijd overigens) zo super rot is kan ik me haast niet voorstellen dat dat zo hoort...

Bij Dj Benny rodriguez en zijn aankondiging klink t allemaal prima (title5)
maar bij title4 is het geluid ech vreselijk :(

Verwijderd

Klinkt alsof de D-A aan het flippen is :P

Probeer hem eens op een andere cd speler, dan zul je er waarschijlijk geen last van hebben.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb hem ook even opgezet en hoor wat je bedoelt.
Die geschminckte vrouw praat inderdaad een beetje sssssleenssssslation. Het ligt dus gewoon aan de opname, niet aan jouw schijfje :)

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Razorfist schreef op 20 October 2003 @ 14:51:
Ik heb hem ook even opgezet en hoor wat je bedoelt.
Die geschminckte vrouw praat inderdaad een beetje sssssleenssssslation. Het ligt dus gewoon aan de opname, niet aan jouw schijfje :)
Titel 1 Hoofdstuk 1

ik zeg je, dat is NIET alleen die gesminkte m'vrouw :D
das gewoon heel erg :/

Verwijderd

Overigens zijn er wel veel foute DVD's in omloop, holland made. Het kan dus geen kwaad om hem ff te testen op een andere dvd speler en hem dan eventueel om te ruilen voor een andere als blijkt dat de DVD mogelijk rot is. Hier was trouwens ergens een artikel over geplaatst online, excuus, weet niet meer waar :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Kun je een stukje opnemen?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Damn wat slecht zeg. Je zou mogen verwachten dat ze een goede opname-engineer hebben, en om het dan vervolgens te laten (pre)masteren.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
CyBeR schreef op 20 October 2003 @ 15:18:
Kun je een stukje opnemen?
nope

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
die stemmen zijn echt ontzettend onduidelijk... maar dit is onderdeel van een live registratie? in dat geval is het wel begrijpelijk. ze hadden misschien beter 1 stream in de hal op kunnen nemen (hebben ze dus gedaan) en ook nog 1 direct vanaf de mengtafels en die dan mixen, dat klinkt veel beter. ik krijg het idee dat ze dat op die gelredome dvd van tiesto wel hebben gedaan.

edit: ik lees "the mega mixes" dus niets expliciet over livesets, in dat geval is deze kwaliteit onacceptabel...

[ Voor 14% gewijzigd door Mike Jarod op 20-10-2003 18:48 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Wel, volgens mij hoort het zo. Alleen zijn de stemmen iets te zacht gemixed om duidelijk te zijn. Maar het effect zelf lijkt mij intentional.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1