Toon posts:

PCTV pro audio

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

ik heb van een vriend een pctv pro overgenomen. Nou deze werkt wel met pctv vision, maar nu heb ik geen geluid tijdens het tv kijken. Moet ik hiervoor intern de audio doorlussen of is dit anders op te lossen?

wie kan me hiermee helpen?
_/-\o_

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-08 21:49
extern doorlussen

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Extern, kabeltje van de uitgang op de kaart, op je line-in van je soundcard doen. Intern kan ook, maar dan moet je wel een interne line in op je soundcard hebben.

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-08 22:55

EgoPro

Time is an illusion.

Bij deze kaart moet je aan de buitenkant de audio doorlussen naar je geluidskaart, line-out van kaartje naar line-in soundcard!

Verwijderd

Topicstarter
kan het niet via intern audiokabeltje?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb uiteraard on board geluid

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
heel misschien kan het ook intern. Ik heb wel eens een TV-kaart gezien met een audio stekkertje er op intern op de kaart (stekkertjes net als de audio-kabel voor CD-speler). Het kan zijn dat je dan op die manier intern doorlust.

Check de handleiding van die TV-kaart, of zoek ff op de kaart zelf. Meestal staat er bij een pluggie wel een begeleidend tekstje

[ Voor 23% gewijzigd door Bart B op 20-10-2003 14:19 ]

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-08 20:20

NBK

Weercam-Avatar

Je kun van een CD audio kabeltje en een stereo 3,5mm plug wel een verloop kabeltje solderen en die dan inter op je CD-in aansluiten.
Dat werkt want zo heb ik het nu ook zitten...

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Verwijderd

Topicstarter
Bart B schreef op 20 October 2003 @ 14:19:
heel misschien kan het ook intern. Ik heb wel eens een TV-kaart gezien met een audio stekkertje er op intern op de kaart (stekkertjes net als de audio-kabel voor CD-speler). Het kan zijn dat je dan op die manier intern doorlust.

Check de handleiding van die TV-kaart, of zoek ff op de kaart zelf. Meestal staat er bij een pluggie wel een begeleidend tekstje
helaas heb ik geen handleidng is deze wel ergens te vinden?

Verwijderd

Topicstarter
moet die interne audiokabel dan van je tvkaart naar je cdspeler? of naar je moederbord?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
VB --> AVH

Verwijderd

de pro kan geloof ik wel intern aangesloten worden op je geluidskaart, anders moet het extern, k raadt je trouwens aan om niet de bijgeleverde software te gebruiken maar het programma dscaler (http://sourceforge.net/projects/deinterlace/) versie 4.1.8
succes

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus on board geluid moet mijn interne audiokabel dan op mijn moederbord worden aangesloten of tog op de cd-speler(of dvd-speler)? ;(

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Gewoon zo'n audio-kabeltje als waarmee je cd-rom-spelers op je geluidskaart kunt aansluiten.

(Heb zelf zo'n ding)

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Topicstarter
Varienaja schreef op 20 October 2003 @ 14:28:
Gewoon zo'n audio-kabeltje als waarmee je cd-rom-spelers op je geluidskaart kunt aansluiten.

(Heb zelf zo'n ding)
Waarop heb je die aangesloten?
Pagina: 1