XBL: theArthurrrr
Verwijderd
Misschien ligt het wel aan jou?Op dinsdag 05 december 2000 09:34 schreef Dee-ehn het volgende:
AOpen is rotzooi. Ik heb er 3 in huis (32x, 36x en 52x) en ze werken alle drie van geen kant!!! Data gaat wel (af en toe wel vet langzaam) maar DAE zuigt hendig!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Dan moet je hem al egg gaan afspelen maar dat noem ik geen DAE!
Heb een 40X 48X en een 52X en geven alledrie geen enkel probleem met DAE ook niet als er krassen opzitten en dat zit er nog wel eens bij mij
Dus check je config maar is dan.
Ben uiterst tevreden met het dingetje
Nu heb ik een Aopen 48x en dat wil wel, maar:
- Ik baal ervan dat een Aopen-cdromspeler een andere kleur is dan een systeemkast van Aopen (HQ-08);
- Het duurt 5 seconden voordat de lade opengaat als de cdrom draait.
- Hij zoemt minder dan de Toshiba, maar er zit een heel hoog piepje in...
De volgende keer koop ik dus wat anders...
Zolang ie het blijft doen....
Verwijderd
Trouwens 2 van die AOpens (32x en 36x) hebben al in euh ff denken... 3 verschillende compu's gezeten met totaal verschillende hardware en software...... altijd hetzelfde gezeur.
Hier voor had ik een creative cdrom daar had ik lees problemen mee
In verband met de gemanipuleerde lever worst
Verwijderd
dus .... zegt genoeg .... en nee frankguthry ligt zeker niet aan mij heb 'aardig wat' ervaring op dit gebied
Verwijderd
Gaan we bij SCSI kijken dan is het Plextor (die overtreft de Toshiba weer dik)...
Aopen gaat al jaren mee wat betreft het binnenste van je cd speler. Dus JA
AOPEN is een goed merk.
Ik heb zelf Aopen burner en die is echt perfect. (nooit problemen)
Verwijderd
Als je een cd-brander hebt kun je maar beter zorgen dat je goede spullen in je PC hebt zitten (lees : TEAC of Plextor).
Verwijderd
Maareuh 12x otf met een Aopen? Ik kan me herrineren dat van 32x Aopen naar 4x SCSI niet goed ging (data, mode 1)... daarna heb ik het nooit meer geprobeerd!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
serieus, TEAC levert goede kwaliteit, en ik moet zeggen dat ik deze cdrom een van de weinigen vind die gewoon goed presteren en dat _blijven_ doen ipv. na 3 maanden ineens af te takelen.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ik had deze vraag gesteld, omdat een vriend van me "end of line missing" kreeg na installatie van een cd(met Aopen cdrom), terwijl ik dat zelf niet had.Ik vroeg me dus af of dit aan de cdromspeler lag.
XBL: theArthurrrr
Verwijderd
voor de rest niks geen last, geen tikjes of wat dan ook
Wirf
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Geluidsniveau valt me mee, DAE is prima (12 speed), doe ik niet vaak overigens.
In zijn algemeenheid ben ik wel redelijk tevreden.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
en een TEAC 4x4x32 brander, nou zat ik pas mp3s te coden vanaf CD en dat ging van mn 32x dus wel 3x sneller dan vanaf mn aopen48x settings zijn verder hetzelfde dus daar zal het niet aan liggen, bij DATA aan de andere kant is mn aopen veul sneller...'t is maar wat je wilt
Russian Blue Neji
Kate Bush
Vraag me eigenlijk af wanneer Plextor met een snellere cd-rom speler komt?Op dinsdag 05 december 2000 18:30 schreef TAG_Speedy het volgende:
Maar goed, wacht nog op mijn scsi kaart en dan gaat de Ultraplex erin
Russian Blue Neji
Kate Bush
Plextor Ultraplex 40max
DAE 74 min cd in 2min 48 sec..
maar terug naar aopen..
zijn redelijk..
we verkopen ze op de zaak maar de laatste tijd redelijk uitval..
voorheen nooit probs gehad..
Greetz Roger
PVE install Midden Limburg: https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102722&sid=90342
Asus 50x = rippen op 25x (gemiddeld) en clonecd support.
Toshiba 40x/48x = rippen op 18x en hele goede Clonecd support
Teac = Goede allrounder
Plextor 40x = Oerdegelijk en SCSI
Oh ja Philips CD-Rom drives zijn A-open in een ander jasje:r, ook niet nemen dus.
Verder wil ik jullie een goede link geven: http://www.cdspeed2000.com
Op school zit in elke pc een Aopen 36x en die werken ook allemaal perfect
Don't You stare there, Operate!